Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prosjektor på rommet, er det å annbefale? Tenker på å kjøpe en i full HD når vi flytter..

Har du plass da? Ingen vits med projektor om man ikke får utnyttet dens potensiale.

Plass er nok ikke et problem, problemet er om jeg skal kjøpe 50" eller gå får prosjektor..

Lenke til kommentar
Prosjektor på rommet, er det å annbefale? Tenker på å kjøpe en i full HD når vi flytter..

Har du plass da? Ingen vits med projektor om man ikke får utnyttet dens potensiale.

Plass er nok ikke et problem, problemet er om jeg skal kjøpe 50" eller gå får prosjektor..

Eg gjekk for tv pga nettopp å sjå på tv. Det spørst eigentlig kva du skal bruke tv-en/prosjektoren til.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en Samsung SyncMaster T240 :grin:

Bilder kommer straks!

Ninjaedit: Fikk skjermen i dag btw!

Ninjaeditx2: Får bare beklage søppelkvaliteten på bildene

post-154124-1236470031_thumb.jpg

Zeh package!

post-154124-1236470084_thumb.jpg

Kabler som fulgte med!

post-154124-1236470101_thumb.jpg

Gammel'n sammenlignet med den nye(kan ikke sammenlignes :tease: )!

post-154124-1236470129_thumb.jpg

Der sitter jeg :)

Ninjaeditx3: Glemte å si at jeg også har kjøpt Razer Lycosa.

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar

Akkurat samme skjerm som undertegne innehar. Eneste forskjell er en tomme større og at din skjerm innehar 16:10 og ikke 16:9 som undertegnede sin :)

(du skal vite at Samsung har fått kritikk på disse modellene. Det viser seg at de har gjort en særdeles slett jobb med produksjonen. En rekke defekter og mange feil (bruker rapporter). Undertegnede har allerede oppdaget døde piksler og små feil ved sin skjerm, skal vurdere å sende den tilbake till Komplett for å bytte den ut, det er tre års garanti på skjermene så det burde ikke være noe problem å bytte de)

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Du trenger ikke å være uheldig. Min skjerm fungerte også som "fjell" i en ukes tid (til igår), så begynte moroa. Je må si jeg er litt skuffa, brukte noen tusen på den, så jeg forventer at det bedrer seg eller så må jeg (som sagt) sende den inn for å motta en ny.

Hadde en LG skjerm frem til denne i over to år, var aldri noe galt med den.

Skuffet over Samsung.

Har funnet ut at Transformers 1080p + Z-5500 + T240 = er utrolig!

Ja! Kjører selv @ 1920*1080 og Logitech Z-4 2.1. Fungerer også godt :wee:

Lenke til kommentar

Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema.

Størrelsen på e-penisen deres er omvendt proporsjonal med antall innlegg om e-penisstørrelsen som dere poster i denne tråden. ;)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Hrisann, har nå endelig fått tatt bilde av nerdebula mi. Er ikke så mye å ta bilde av nå hele leiligheten er på 29 kvm.

Men er er hvertfall specsa:

samsung 40" tv kobla opp mot dataen, her er det ikke noe tv signaler, det har jeg slutta med for lenge siden.

under tv'n:

et stk datamaskin med innmat, kabinettet er et svart silverstone.

et stykk printer av typen canon

en forsterker av typen eltax 2x50w

to stykk svarte hyller fra ikea type lack

høytalere: to stykk dynavoice f6 med nye hjemmesnekra kabinetter, de er ikke helt ferdig enda men de kommer til å bli grisetøffe.

dette er vel plassen jeg bruker mesteparten av tiden min :p

post-79758-1236712259_thumb.jpg

post-79758-1236712346_thumb.jpg

post-79758-1236712365_thumb.jpg

post-79758-1236712401_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tøffe-Tetra: Haha, har lenge hatt i tankene å kjøpe et par dynavoice f6 for så å lage nytt kabinett ala det du har til dem. Trur du fikk meg et skritt nærmere å kjøpe det.

Ellers en fin og parslig stor bule syntes jeg :)

Lenke til kommentar

ekke så vanskelig å lage fine kabinetter, men jeg mista bittelitt av den dypeste bassen som orginalkabinettene ga. Så det ekke så dumt å prøve seg litt frem.

Btw, jeg bygde kassene i skrota mdf plater jeg fikk på XL bygg, så da blei det ganske så billig

grunnen til tapen på ene diskanten er at jeg akkurat blei ferdig med de, så jeg venter på at limet tørker :p

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
ekke så vanskelig å lage fine kabinetter, men jeg mista bittelitt av den dypeste bassen som orginalkabinettene ga.

Det var akkurat det jeg skulle til å spørre deg om. Har lydsignaturen blitt nevneverdig forandret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...