SpecialForce Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Her skal dere få et uventet antall bilder når jeg får lastet de opp. Philips 32PFL5522? Btw, please rotate before uploading. Hvis du gir eksempler på gratisprogrammer som lar meg manipulere bildene sånn så gjør jeg det gjerne Se også original post, har et par problemer. Endret 6. mars 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Her skal dere få et uventet antall bilder når jeg får lastet de opp. Philips 32PFL5522? Btw, please rotate before uploading. Hvis du gir eksempler på gratisprogrammer som lar meg manipulere bildene sånn så gjør jeg det gjerne Se også original post, har et par problemer. Slik jeg snudde mine bilder. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tven er en Phillips ja, god observasjon!! edit igjen, tok bilder med et Canon Powershot G9 med en vidvinkelkonverter som heter WC-DC58b med en fastmontert blits som heter speedlite 420ex. Jeg får ikke lastet opp fler av bildene enn det ene som allerede er lagt ut, hvilke verktøy kan jeg konvertere med? God tv'en jeg og Torg3r kjøpte for 4444 kr første åpningsdagen til Elkjøp 2008 Snu bildene med Windows Forhåndvisning, Photoshop eller Paint. Så legger du ut bildene på www.photobucket.com .. Har aldri problemer med den siden.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Her skal dere få et uventet antall bilder når jeg får lastet de opp. Philips 32PFL5522? Btw, please rotate before uploading. Hvis du gir eksempler på gratisprogrammer som lar meg manipulere bildene sånn så gjør jeg det gjerne Se også original post, har et par problemer. Slik jeg snudde mine bilder. Noen ganger føler man seg veldig dum Jeg tar "hintet". Endret 6. mars 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, jeg hadde også vært fornøyd hvis jeg hadde hatt en slik lampe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Cocktease Ser vakkert ut flere bilder? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, jeg hadde også vært fornøyd hvis jeg hadde hatt en slik lampe. Ja, det er flott lampe. Ekte 40W Ser vakkert ut flere bilder? Vi får sjå. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Prosjektor på rommet, er det å annbefale? Tenker på å kjøpe en i full HD når vi flytter.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har du plass da? Ingen vits med projektor om man ikke får utnyttet dens potensiale. Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) For og få tråden på rett kjøl legger jeg inn et par bilder av mitt siste innkjøp Som dere sikkert ser driver jeg som mange andre en god del med pc Men også case modding Lar bildene tale for seg selv Betalte 900kr for stolen, kostet egentlig 2000kr Stolen er perfekt til film titting og spill på projektoren! EDIT: skriveleif:-) Endret 6. mars 2009 av EasyShare Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg likte særdeles godt kontorstolen din, ellers så synes jeg kanskje du hadde trøkket litt vel mye inn på et relativt lite rom. Førovring førstegang jeg ser en projektor i en seng Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Den stolen på bildet nummer 5 så deilig ut (Hvor har du kjøpt den?), hadde det meste en kontorstol burde/skal ha, høy rygg, små sikleputer og deilige armlener Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kontor stolen er kjøpt hos Europris. De har to typer som er het like men en er ekte skinn og en er replica:-) jeg har den med ekte skinn:-) Kostet egentlig 1900kr men fikk den til 700kr på tilbud Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Om du bruker projektoren fra sengen pass inderlig på at den ikke blir for varm. Med et står sengen i full fyr. Bare et tips. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Den kontorstolen så digg ut ja Forøvrig den andre også! Hvordan er kontorstolen å sitte i? Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 NEIDA!!!!!! Den skal festes i taket, siden den stod der stolen står nå, så jeg tar gjerne imot tips til tak fester Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Han bruker nok ikke projektoren fra sengen, men har ryddet den vekk fra pulten. Bare tenk på alt støvet som blir dratt inn i projektoren hvis den ligger på en seng. Edit: Se der ja. Ikke langt unna. Endret 6. mars 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Noen som har erfaringer med Magnus kontorstol? Har den selv, men den er jævla stiv visst jeg drar ut spaka og lener meg bakover. Hvordan ordner jeg detta? Endret 6. mars 2009 av Korka Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Kontor stolen er noe av det beste jeg har hatt. prøvd utallige hos IKEA men ingen jeg falt veldig for, men så kom denne Kjærlighet ved første blikk Veldig behagelig stol, kan sitte veldig lenge uten og merke det noe særlig i kroppen. Pluss den ser jo ut som den sjefs stolen EDIT: Den heter faktisk noe med direktør Endret 6. mars 2009 av EasyShare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå