Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er diger. Sitter 15cm fra skjermen, så dette holder definitivt for meg :) Tenkte på samme skjerm i 26" versjon, men fant ut jeg ikke trengte de ekstra tommerne på soverommet.

 

(Skal ingen kommentere Tagan strømforsyningen min da? Masse fine lys og 700 kraftige watt :cool:)

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

De er stabile, ja, men så for de får litt last spinner viften opp. Dette medfører at alt av spenning forsvinner for bruk til viften. Dermed fylles rommet av den illeluktende stanken av små overlastede kondensatorer og maskinen din vil skru seg av i et lite ynklig mjau.. :wee:

 

..var ment litt ironisk, but ok :p

Lenke til kommentar

:ermm: Mjau? Den spinner opp under tunge prosesser som spill og lignende, men håper ikke den tar kvelden etter en dag! Du kan da også ha vært særdeles uheldig om du da opplevde dette med Pipe Rock modellen som undertegnede har?

 

Den har forøvrig både overstrømbeskyttelse og overspenningsvern.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Over 40 innlegg med tull og tøys er slettet. Framfor å spore tråden fullstendig av settes det pris på at man rapporterer slikt. Gjentatt posting av tulleinnlegg kan ansees som spam/trolling og straffes deretter.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...