WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det er verdt å nevne at den er slepbar. Den kan plugges fra med en enkel kabel, og dermed tas med rundt på avdelingen hvor jeg måtte ønske Endret 2. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Driver du å flytter rundt på den også ? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har leier den ut, kan du skjønne. Har triller den rundt på alle romma og tar betaling i minuttet... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Driver du å flytter rundt på den også ? Har leier den ut, kan du skjønne. Har triller den rundt på alle romma og tar betaling i minuttet... Bahahha, jeg ser det for meg.. ..det er strømuttak i heisen forresten Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Aha, du leier den ut for heisbrukere også? Ikke dumt... ^^ Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du skal ikke prøve å skjule høyttalerkablene dine da? Derfor jeg la til "Godt i gang" .. på bildet ser du også at høytalerkabelen til høyre høytaler svever i lufta grunnet at den er for kort, så må kjøpe ny. Kablene som slenger nå skal selvsagt bli ryddigere etterhvert. Har du noen ekstra meter med cat5 kabel så bruk de som høyttalerkabel, funker like bra om ikke bedre enn høyttalerkabler er jo null og niks tverrsnitt i en cat5 da, får ikke mye strøm gjennom det, er nok sikkert rimlig greit på diskant og mellomtone though. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bruker ikke bare en cat5 kabel, tvinner sammen flere. Flere som har vært veldig fornøyde med resultatet. En av mange tråder Har selv tilgang på nokså rimelig cat5 kabel, så vurderer å prøve :-) Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Wheelman: Er det dell sin nyeste med ips panel? Koster rundt 19k tror jeg? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Wheelman: Er det dell sin nyeste med ips panel? Koster rundt 19k tror jeg? Det er den forrige modelle, med S-IPS panel. (explain difference, if u can). Ny kostet den rundt 20k, jeg ga 6k for den nå brukt. Skjermen var 2,4 år gammel, og har stått i innpakking ubrukt i 80% av sitt liv - så den er så god som ny, og 100% strøken. Er ikke en skramme i den heller Endret 3. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Beste jeg har gjort så langt, ja Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Denne tråden må tilbake i mine innlegg. Ryddet og prøvde å ha minimalt med rot på pulten, men fant ut at enkelte ting hører hjemme på en nerdepult. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 -Zeitgeist-; Jeg fikk akkurat stå :| Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Når du har et såpass lyst og cleant-setup burde du gjemme ledningene bedre, men ellers veldig pent. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvilken mus Zeitgeist? Blåtann? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) veldig fint -Zeitgeist-, en del ledningen, men sånn blir det jo når elektriske apparater står oppe på hyller. Endret 3. mars 2009 av Porto Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 ~heanwi Musa heter "Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000". Funker fint til daglig bruk, men kan bli litt liten hvis man skal spille. Jeg vet at jeg burde fikse litt ekstra på ledningene, spesiellt de som stikker frem under pulten, men jeg gikk tom for strips og prioriterte derfor de som syntes best. Kjøpe flere i morgen Takk for hyggelige kommentarer. =) Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Bruker ikke bare en cat5 kabel, tvinner sammen flere. Flere som har vært veldig fornøyde med resultatet. En av mange tråder Har selv tilgang på nokså rimelig cat5 kabel, så vurderer å prøve :-) Kan ikke si jeg ble så veldig imponert over verken lyden eller utseende på de kablene Endret 3. mars 2009 av Howard B Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 likte pcbordet, hvor kjøpte du og pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå