Startfanet Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Godt observert, fLeReK. Edit: Og der forlot vi diskusjonen om hvorvidt jeg holder en mopp eller et kamerastativ. Endret 27. februar 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Kan jeg spørre hvordan man får et bilde så skjevt og uklart, med stativ? EDIT: Wait, my eyz r failing - det var klart. Fortsatt skjevt, tho. Endret 27. februar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg er veldig klar over at bildet ble veldig dårlig, derav den lille kommentaren under bildet hvor jeg kommenterer bildekvaliteten. Det er forresten tatt med et mange år gammelt kompaktkamera. Edit: Det stemmer, NothinDoin. Endret 27. februar 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du skal ikke prøve å skjule høyttalerkablene dine da? Derfor jeg la til "Godt i gang" .. på bildet ser du også at høytalerkabelen til høyre høytaler svever i lufta grunnet at den er for kort, så må kjøpe ny. Kablene som slenger nå skal selvsagt bli ryddigere etterhvert. Har du noen ekstra meter med cat5 kabel så bruk de som høyttalerkabel, funker like bra om ikke bedre enn høyttalerkabler Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Har akuratt pusset opp stua og syntes det var påtide å poste noen nye bilder her i tråden Høyre side av stua Venstre Side av stua Venstre side av kjøkkenet Høyre side av kjøkkenet Tatt fra døra til soverommet og ut i gangen Soverommet (skal ryddes, ja) Bildene er tatt med en Nokia XpressMusic 5220 elns møkka-fon Endret 28. februar 2009 av Sirslask Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ikke særlig respekt for de som har nakkeskader eller ... Neida.(har ikke det selv såklart) Uansett så hadde det vært greit om du kunne rette opp bildene. Endret 28. februar 2009 av Scotty Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Stilige vegger Har du malt de selv eller er det ferdig tapet eller lignende? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Stilige vegger Har du malt de selv eller er det ferdig tapet eller lignende? http://www.thinkgeek.com/homeoffice/stickers/a6d0/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Et to ukers sykehusopphold stopper ikke meg fra å nerde, nei! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor treningsopphold er mer riktig ord kanskje. but still.. Geeky geek is geek, 'eh? Endret 2. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ikke værst WheelMan Det holder ikke med kun laptop nei Endret 2. mars 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fy søren så bra Wheelman!!! Det der slår aldri feil! Nå ble jeg glad :D Hva sier alle legene osv da? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 OMG! Og den var på hvor mange tommer? Det så bare digg ut! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ikke værst WheelMan Det holder ikke med laptop heller nei Neh.. må ha noe å se film på! Fy søren så bra Wheelman!!! Det der slår aldri feil! Nå ble jeg glad :D Hva sier alle legene osv da? Jeg slår aldri feil.. Er ikke stort med leger her, mere idrettspedagoger o.l. - de bare "setter du den igjen, eller?" Har forresten gjemt PCen godt inni det lille bordet, så alle n00b-folka tror det er en TV Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har du fått lov til dette Wheelie? Sist jeg var på sykehus fikk jeg heftig kjeft for at jeg bare så på tv (jaja, klokken var passert midnatt og jeg tror noen folk sover da men men ... ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 OMG! Og den var på hvor mange tommer? Den har hele 30 tommer på strømpelesten fordelt over 2560x1600 hardtarbeidende kineserbarn. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Haha godt jobba Skal vel mer til for å slå ut en skikkelig nerd enn det der. Endret 2. mars 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det var heftige saker, Wheelie Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Imponerende altså Endret 2. mars 2009 av EasyShare Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 OMG! Og den var på hvor mange tommer? Den har hele 30 tommer på strømpelesten fordelt over 2560x1600 hardtarbeidende kineserbarn. Oioioi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå