Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Bula di har veldig mye potensiale -ElectroN-, men var fint nå også!

Har bestemt meg for å kaste ut den stasjonære pcen, og pulten iløpet av året, for så å kjøpe meg en MacBook Pro.

Jeg spiller veldig sjeldent (1 time uka maks), og bruker kun maskina til surfing og chat nå. Design spiller en viktig rolle, og den skal være lett og legge bort, derfor velger jeg MacBook Pro.

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bula di har veldig mye potensiale -ElectroN-, men var fint nå også!

Har bestemt meg for å kaste ut den stasjonære pcen, og pulten iløpet av året, for så å kjøpe meg en MacBook Pro.

Jeg spiller veldig sjeldent (1 time uka maks), og bruker kun maskina til surfing og chat nå. Design spiller en viktig rolle, og den skal være lett og legge bort, derfor velger jeg MacBook Pro.

Jeg får høytalere kanskje så tidlig som 14 mars! :new_woot:

~ Mortis360

Flott valg :) Er meget fornøyd med min. Ikke bare får du et lite kunststykke, men også god maskinvare og ikke minst et fantastisk OS.

(Ute på tynt vann så jeg springer og gjemmer meg på land)

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig bryr deg om design så er ikke nødvendigvis Mac veien å gå. Ufortjent rykte, spør du meg.

En av grunnene er at jeg syntes aluminium er utrolig pent, for meg så er eneste reele alternativ til denne Dell XPS 16, men MB Pro og XPS 16 havner på ca 15 for begge.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

De er som ett møbel, dessuten passer den godt med elementene som sitter i Monitor Audio RS serien!

Kommer to stykker fronter og en senter til meg, forhåpentligvis den 14 mars.

I samme treverk som på bildet, som er valnøtt (jeg betaler 7500kr istedenfor 11,600kr =D).

*glede seg som en drittunge* :!:

~ Mortis360

Lenke til kommentar
De er som ett møbel, dessuten passer den godt med elementene som sitter i Monitor Audio RS serien!

Kommer to stykker fronter og en senter til meg, forhåpentligvis den 14 mars.

I samme treverk som på bildet, som er valnøtt (jeg betaler 7500kr istedenfor 11,600kr =D).

*glede seg som en drittunge* :!:

~ Mortis360

Høres bra ut Morten. Monitor Audio lager rett og slett vakre høyttalere. Husk å gi tilbakemelding på lyden så snart du har fått spilt dem inn da. Hadde vært fint med tilbakemelding på lyden fra det øyeblikket du koblet dem til. :wee::)

Lenke til kommentar
Høres bra ut Morten. Monitor Audio lager rett og slett vakre høyttalere. Husk å gi tilbakemelding på lyden så snart du har fått spilt dem inn da. Hadde vært fint med tilbakemelding på lyden fra det øyeblikket du koblet dem til. :wee::)

Hvor har du fått navnet mitt fra? :ohmy:

Kommer tilbakemelding og bilder så fort de kommer i hus!

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Du skal ikke prøve å skjule høyttalerkablene dine da? :)

Derfor jeg la til "Godt i gang" .. på bildet ser du også at høytalerkabelen til høyre høytaler svever i lufta grunnet at den er for kort, så må kjøpe ny. Kablene som slenger nå skal selvsagt bli ryddigere etterhvert. :)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...