Scotty Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Blir fint det der. Du bør prøve å få litt avstand fra prosjektoren til sofaen også da, etter min erfaring blir det litt mer behagelig mtp. nakke, syn osv. Kjapp oppdatering nå, har kjøpt meg en BenQ PE8720 projektor. Nei, jeg betalte ikke 60k for den, betalte langt mindre. Skal hente den neste helg, så da blir det til å gjøre om rommet endel. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tør jeg spørre hvor mye du ga for den, og hvor du kjøpte den? =) Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Her er bula mi. Prøvde med led belysning.... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Blir fint det der. Du bør prøve å få litt avstand fra prosjektoren til sofaen også da, etter min erfaring blir det litt mer behagelig mtp. nakke, syn osv. Kjapp oppdatering nå, har kjøpt meg en BenQ PE8720 projektor. Nei, jeg betalte ikke 60k for den, betalte langt mindre. Skal hente den neste helg, så da blir det til å gjøre om rommet endel. Godt valg. Utrolig god prosjektor. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 meh, har lyst til å reise hjem og gjøre ferdig rommet mitt, men blir vel ikke før etter tg da hylla skal bringes tilbake og bli tv bord/lager for alle komponentene:P Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå er rommet mitt nesten ferdig Har lagt tak, gulv, og satt opp en lettvegg som det skal være skyvedør foran ("Walk-in closet" ) Venter bare på at tapeten vi bestilte skal komme nå Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Her er da loftstuen min. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Veldig stilig, men heng ikkje tv-en litt høgt oppe? Endret 25. februar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dude, nice ramme rundt bildene! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Veldig stilig, men heng ikkje tv-en litt høgt oppe? Indeed, så ut som at den hang veldig høyt oppe. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Så nice ut Blir ikke TVen litt liten når man sitter i de bakerste stolene? ... som forøvrig så sinnsykt gode ut! Hvor kjøpte du de fra? Pris? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser bra ut det der ja. Den TVen henger etter min mening veldig høyt, men det er nå meg da. Scotty: Hva er ETA'en på Benq'en din? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg syns også TVen hang litt høyt, men ellers var det meget pent! Glad jeg ikke er den eneste som henger GH gitaren på veggen. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Revolution: Hvor har du kjøpt de stolene? Dyre? Så utrolig gode ut. Fikk lyst på selv gitt. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Tven henger høyt ja, vi gjorde det slik for å få sett bra fra alle steder i stuen. Men vi overdrev litt ser vi... Stolene er kjøpt fra netthandelen en gang i tiden, husker ikke hva de kostet. Tven er helt grei fra bakerste rad og, så ikke noe problem der. Alle stolene kan lenes godt bak over, så da blir tven i litt mer korrekt høyde. Rammene på plakatene er fra ikea Endret 26. februar 2009 av Revolution Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha, apropos rammene så tenkte jeg på de i forumet :!: I joke, you see. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Scotty: Hva er ETA'en på Benq'en din? Søndag Lerret/feste hentes i morgen fra Avshop. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Høres bra ut. Hvilket lerret ble det? Det fra Dreamscreen? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Rydda så godt jeg kunne i annledningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå