kloningen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Weeee! 52" hos pappa.. : ) looking good. Vi har ikke forsterker ennå, så vi nøyer oss med simpel logitech subwoofer og to høyttalere. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du har jo et alternativ da. Du kan ta lerretet fremfor høyttalerene, mister ikke så mye av lydbildet da, om i det hele tatt er merkbart da. Eneste problemet da er at du får enda mindre kasterekkevidde, som fører til at bildet blir enda mindre. Om jeg skal ha lerretet foran høytalerne så må jo lerretet festes i taket, for så at det blir sikkert 2,5 meter fra projektoren, og dermed blir det enda mindre skjerm. Men jeg tror jeg har funnet løsningen! Har tenkt litt på å ha lerretet på den andre veggen, og flytte bord/sofa etc, for så å ha høytalerne på hver sin side. Hadde vært en ganske cool løsning! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Da bør du vel også flytte pulten noe så det ikke blir for kompakt? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg liker tankegangen din Scotty. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Da bør du vel også flytte pulten noe så det ikke blir for kompakt? Er ingen andre steder å flytte den til. Skal uansett flytte ut i juli/august, så jeg overlever til da. Torg3r: Liker tankegangen jeg også! Har lagt TVen ut til salgs også nå. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tror derimot det lerrettet vil se flott ut med en prosjektor Gleder meg virkelig til å se resultatet. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tror ikke jeg ville ha solgt tv'en. Prosjektor fungerer stort sett kun til film og noen tv serier. De jeg kjenner som har prosjektor bruker den aldri til nyheter og andre programmer. Blir for voldsomt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tror ikke jeg ville ha solgt tv'en. Prosjektor fungerer stort sett kun til film og noen tv serier. De jeg kjenner som har prosjektor bruker den aldri til nyheter og andre programmer. Blir for voldsomt. For meg så virker tanken av å slappe av med noen episoder av 'Two and a half men' helt ypperlig ut. Jeg har ikke mye penger som jeg skrev tidligere, så å ha TVen samt projektor er ikke en mulighet for meg desverre. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du har jo et alternativ da. Du kan ta lerretet fremfor høyttalerene, mister ikke så mye av lydbildet da, om i det hele tatt er merkbart da. Eneste problemet da er at du får enda mindre kasterekkevidde, som fører til at bildet blir enda mindre. Om jeg skal ha lerretet foran høytalerne så må jo lerretet festes i taket, for så at det blir sikkert 2,5 meter fra projektoren, og dermed blir det enda mindre skjerm. Men jeg tror jeg har funnet løsningen! Har tenkt litt på å ha lerretet på den andre veggen, og flytte bord/sofa etc, for så å ha høytalerne på hver sin side. Hadde vært en ganske cool løsning! Blir fint det der. Du bør prøve å få litt avstand fra prosjektoren til sofaen også da, etter min erfaring blir det litt mer behagelig mtp. nakke, syn osv. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skal man diskutere pågående prosjekter og samle tips, ideer, råd og lignende kan man med fordel lage en egen tråd om emnet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Omtrentlig slik ser det ut atm. Må tørke støv av serveren ser jeg Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Omtrentlig slik ser det ut atm. Må tørke støv av serveren ser jeg Ser bra ut det der:) Ville dog vurdert å male panelet lyst og kjøpe nye gardiner ville gjort rommet mye triveligere:P Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 hehe, har vurdert det, men nå er det bare 3 mnd. til jeg flytter. Men, i den nye leiligheten skal ting være ordentlig! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ville dog vurdert å male panelet lyst og kjøpe nye gardiner ville gjort rommet mye triveligere:P Is This My Mom? Lenke til kommentar
runela Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Her har dere mi nerdebula. Her har dere hvor jeg og dama spiller xbox 360 og WII. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Her har dere hvor jeg og dama spiller xbox 360 og WII. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) har du aldri hørt om ei dame som spiller x360 eller? Endret 21. februar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
runela Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hehe hun er verre en meg. Sitter og spiller Fable 2 hele ettermidagen :!: Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ny dings ihus, Squeezebox Duet Fått satt den opp, fungerer utmerket! Men må fortsatt tweakes litt til. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Får vel legge ut mitt krypinn så snart som mulig, artig tråd forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå