Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått meg Planet Earth på Blu-Ray nå, fy fanden å rått det er! :dribble:

Nå er jeg "bare" 2 månedslønninger unna nye høytalere. Har lagt bort 4000kr denne måneden, så blir det 4000kr i både mars og april.

I første omgang blir det Monitor Audio RS6 (sort, fronthøytalere) og Monitor Audio RSLCR (sort, senter).

De er utrolig lekre i sort!

Her er ett bilde jeg fant på AVForum av frontene og senterne jeg skal ha!

53d334b5f0cf9e0fa036d7013cecd2af.JPG

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Var å hørte på RS6 på lørdag, de låter varmere og litt mer behagelig enn høytalerne jeg allerede har. Men ellers ingen stor forskjell.

En av hovedgrunnene til at jeg skal bytte ut, er at mine ikke passer så godt inn lengere, og når jeg skal flytte ut om ett par år tar de seg vesentlig bedre ut i en stue.

Kombinasjonen med sølvfargede elementer med sort kabinett tar seg veldig godt ut, har også vurdert valnøtt, men føler at sort passer bedre med det meste.

Kan hende det blir nye fronter allerede neste uke, hvis jeg kan få avbetaling, ellers må jeg vente til 11/12 Mars. :dontgetit:

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Riktignok ikke bula mi, men siden det er her jeg sitter mesteparten av dagen så slenger jeg det ut..

Jeg er veldig sikker på at det ikke er sant. Antallet PCer minner om en driftpersons hverdag.

De skjermene er sikkert 19"

Tror du ikke det er arbeidsplassen til Pac-Man?

På den midterste skjermen ser du han er logget inn på forumet med brukernavnet "Pac-Man" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...