lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bruker den stole hos fatters.. Likern ikke jeg! =S Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hmm Hehe.. Jeg ser humoristen i deg :!: Hvor er det fete kabinettet du vant? PS. Kul PC, den gamle som står oppå kjøleskapet. Jeg har en sånn jeg også, klar til flammelakkering (skal bli Linuxboks) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hmm Hehe.. Jeg ser humoristen i deg :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvor er det fete kabinettet du vant? Har jeg vunnet kabinett? Vant et Abit AV8-3rd Eye en gang, eneste jeg har vunnet. Den compaqen er god som gull, men jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke den til. Litt liten plass og slikt til disker, så filserver er vel ingen fremtid. Får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvor er det fete kabinettet du vant? Har jeg vunnet kabinett? Beklager, jeg må ha blandet deg med en annen en. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Nerdebulå mi: EDIT: Glisevask er på skjermen Endret 14. august 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Göncz: Hva er den syke pyramidekreasjonen din til for? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 vel.. det er et kabinett som rommer en pc... se worklogg i signatur om du er intressert. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 *DetteBakoverOgKnekkeSammenAvLatter* Göncz i farta me sig'n og skruf'n! Legg merke til mooiii på cammen der på skjermen! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 bildet ble tatt på LAN i går... Det var sykt morsomt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva er det dere drkker? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 tenker du på meg? den flaska som står er er ananasbrus fra oskar sylthe fabrikken her i molde.... det er en lokal delikatesse finnes kun i romsdal\sunnmøre Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 du mener ekkelt? det er driiitgodt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du må ta me på TG Göncz, så får folka prøve! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) tenker du på meg? den flaska som står er er ananasbrus fra oskar sylthe fabrikken her i molde.... det er en lokal delikatesse finnes kun i romsdal\sunnmøre Det stemmer ikke lenger. Vi har den ikke for oss selv lenger. Ananasbrus! Edit: btw er det er Sylte og ikke sylthe Endret 14. august 2005 av premium Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) tenker du på meg? den flaska som står er er ananasbrus fra oskar sylthe fabrikken her i molde.... det er en lokal delikatesse finnes kun i romsdal\sunnmøre Haha.. Oskar Sylte.. Har ikke tenkt på at det kun selges her om kring. :!: EDIT: Leifen Endret 14. august 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Her er mitt rom, eller "bule" om man vil... Inngangspartiet: Skrivebordet med diger skjerm etter at flatskjermen gikk i gulvet og ikke virker lenger....: Jeg har også en seng... (bildene henger for høyt til å bli med..) Rasterbating-forsøket mitt: Bokhyllen min: Men er fortsatt i en oppussingsprosses hvor ting ikke er fullgode... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Pen den, men hadde vært bedre med en uten Dellmaskinen.. Er du glad i å reise eller no? Norsk og amerikansk flagg og verdenskart.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har en hel haug flagg i skapet, pappa tror jeg samler på flagg... Dell funker kjempefint det, har fire dell-maskiner i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå