rublings Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva slags headsett har du? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er ikke tatt med et kamera, det er 3D renders. No shit, Sherlock Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er ikke tatt med et kamera, det er 3D renders. Er klar over det. hva du kan få til med kameraet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva slags headsett har du? Astro A40 www.astrogaming.com Lenke til kommentar
WASD Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mens dere venter på at jeg skal få somla meg til å få lagt ut her! http://avforum.no/minhifi/show.php/Wasd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 JBL, ja. Da blir det fort liv i stua! Lenke til kommentar
WASD Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mhm Må si det spiller bra, selv om min erfaring ikke er den største. Men jeg lover dere en saftig bildepost når rommet er rydda og speilrefleksen har kommer tilbake fra tur! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Var i Trondheim fredag, sammen med klassen. Jeg og Mr.Anki + litt flere stakk innom soundgarden og fikk høre to forskjellige anlegg. JBL LS 60 + to stk. Electrocompaniet effektforsterkere, en forforsterker og en CD-spiller. (Alt fra electrocompaniet). Anlegget kostet totalt over 100 000. Utrolig ytelsesevne. Dialogene var klokkeklare. Som om ikke det var nok fikk vi høre på et langt billigere anlegg. Hegel integrert forsterker + Dynaudio Focus 140. De små høyttalerene så kanksje pinglete ut i begynnelsen, men jeg ble blåst vekk av ytelsen og dynamikken denne kombinasjonen klarte å prestere. Tror nok du kommer til å bli svært fornøyd med det oppsettet der WASD. Endret 7. februar 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Her er nerdebula mi. I 3D!(Ja, det er slik den ser ut) Kjenner dere igjen noen av spillene på hylla? Wow, bra flink i 3d da YAY Post 3000 Endret 8. februar 2009 av SLi Lenke til kommentar
PurpleChip Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tilbakemeldinger varmer alltid Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tilbakemeldinger varmer alltid Verty very nice! Digger brukernavnet ditt, samt aero X på skrivebordet ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ny TV i hus. Samsung LE40A696. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Lekkert fLeReK! Men er det ikke litt plagsomt med senteret rett forran tv'en? Edit: Leif. Endret 8. februar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Fronten? Du mener sikkert senterhøyttaleren. Den ligger godt under LCD-panelet selv om kanskje ikke bildet gir inntrykk av det. Endret 8. februar 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så utrolig fint, Flerek! Men er det ikke litt irriterende at høytaleren dekker litt av tven? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så utrolig fint, Flerek! Men er det ikke litt irriterende at høytaleren dekker litt av tven? Er vel bildet man er interesert i å se ikke TV-ramma ? Han skriver jo at den ikke dekker LCD panelet.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tilbakemeldinger varmer alltid Eey, sweet 22" der ja! Mye kjøpte du den for? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ny TV i hus. Samsung LE40A696. Så lekker ut den der. Hvordan liker du den? Er den stor nok til ditt bruk? Er i markedet etter en ny TV selv skjønner du(egentlig modern da, men jeg tar over handelen tror jeg), har sett litt på den der og lurer derfor på hvordan den er. Endret 8. februar 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå