Alliha Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Her er nerdebula mi. I 3D!(Ja, det er slik den ser ut) Kjenner dere igjen noen av spillene på hylla? ja. seriøst! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 WOW trodde faktisk det bildet var ekte helt til nå .. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er en grunn til at folk tar utdanning i 3D... Slik at de kan flashe skillsa her, vettu! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det ikke ekte? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, morsomt at folk tror det er ekte Det er laget fra grunnen av i 3D, kan slenge med noen WIP bilder for å bevise det. Motoko: Jeg har ingen form for utdanning i 3D, dette er bare en hobby. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Likevel er det et faktum Hvilket program bruker du? Zbrush, 3ds...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det var rett og slett imponerende Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Cinema 4D (han sa det til meg.) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jepp, Cinema 4D, som Kimmag sier. Ikke like kjent som Maya og 3Dsmax, men minst like kraftig. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Woow, må ha tatt lang tid. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Omtrent 2 måneder. Jeg vet ikke hvor mange timer til sammen, men tipper på godt over 40 timer. Kanskje til og med 50. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bilde av bula irl for sammenligning? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bilde av bula irl for sammenligning? Det har jeg ikke :/ Og er ikke i nærheten av den til å kunne ta bilde. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 n00bs Hei, jeg er 100% sikker på at jeg kjenner igjen VHS-Spilleren din, hva heter den? Det eneste vi ser av den i bildene dine er de 3 øverste knappene. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke så veldig bra egentlig da, men helt fint. Bare for å vise dere hva man kan få til med 3d Foresten mange fine buler her.. Får vel komme med bilder snart selv. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Revolution da...! ! Kan ikke vente på den riktige bulen din dersom det der er en smakebit på hva du kan få til med kameraet. Endret 5. februar 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er ikke tatt med et kamera, det er 3D renders. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 pululf: Trudde det var bilde helt til jeg tok meg en nøyere titt Har bestilt meg nytt kabinett i dag, nemlig en Yeong Yang Server Cube til en rimlig penge synes jeg. Så blir vel en update av bulebilder fra min side så snart jeg får den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå