Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den støtter hele 2560x1600 piksler ved 60 Hz :D

Du savner vel den gamle Eizoen nå tenker jeg.. :dontgetit:

Bruker den som arbeidsskjerm

Ikke den 24" LCD'en jeg tenker på, men den 17" CRT'en eller 19" kanskje det var. :)
21" kosedyret mitt, ja. Har den enda. Gis bort om mottager har store muskler, eller heisekran til rådighet. :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

holy crap, med den oppløsninga der er det nummeret før du må installere bilspill så musepekeren får skyss til andre siden av skjermen

Lenke til kommentar

Har nettopp hatt bursdag; jeg kjøpte Logitech Z-5500 på lørdag! :new_woot:

Har ikke fått testet det ordentlig enda. Gidder heller ikke å sitte på rommet mitt med data'en fordi det er så liten plass til CRT på skrivebordet(21" CRT som drar 150Hz på 800*600). Jeg kan rett og slett ikke leve med den lille LCD -skjermen på 17" som det er plass til på skrivebordet.

Kommer til å bestille Samsung SyncMaster T240 etter den 21. Feb(lønning :thumbs: )

Edit: Overgangen fra CRT til LCD blir nok vanskelig :ph34r: Kommer nok til å roe ned med spillingen etter 26 feb - 1 mar - etter den lokale lan'en som skal arrangeres da :innocent:

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar

Naaaai, blei ikke noe rydding idag. For mye lekser, skrevet 1 artikkel og 1 novelle alt.

Får ta det i morgen eller til helgen ;)

EDIT: ops så ikke navnet i posten min før nå XD Er så vant til å si weeman ( er en på et annet forum jeg er på som heter det ).

Fikses nå : D

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...