Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*ahem* GOD DA.. wait.. *klikk* ..god dag forumfolk :)

Det er nå på tide med en oppdatering av bula mi, da mitt forrige forsøk var noe preget av enormt hastverk. Denne gangen skal jeg forsøke å gjøre et noe bedre forsøk, og en storstilt ryddeaksjon er nå påbegynnt.

I denne fasen legger jeg ut et par teasere dere kan få sikle på:

post-122083-1233410913_thumb.png

- Slik ser det ut nå, i motsetnint til stappfult av esker som forrige gang, er det nå ryddig og pent. Jeg liker å si det at folk pleier å skryte av en kommode med hardware, men jeg har jo et helt hjørne :wee:

Her kan dere forresten skimte min nyinnkjøpte skjerm halvveis pakket opp - den er et et beist! om jeg får si det selv ;-)

post-122083-1233411009_thumb.png

- Jeg følte også for å ta et bilde av alle eskene jeg har kastet ut - utrolig at jeg nå har klart å fylle nesten halve gangen med noe som var trykt inn i et hjørne på rommet mitt. En ting er sikkert, det har blitt mye mer plass her inne for meg å race rundt på! :D

Nuvel, full oppdatering kommer senere i kveld / i morgen :)

Har laget en egen tråd for bilder av nyankommet hardware her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069103&hl= :)
Lenke til kommentar
Synes det ser dønn likt ut vær gang jeg Mortis :ermm:

.....men Pent selvsagt :D

Er ikke så mye som har skjedd, med unntak av subwooferen etter slutten av desember, hvor jeg fikk meg ny reciver.

Tar også ett par bilder når jeg først er i gang med å rydde.

Det er en helt annen opplevelse å se på film nå med subben.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg en skikkelig godsak i posten ^^,

Sånn så det ut før:

post-137243-1233422844_thumb.jpg

Og nå:

post-137243-1233423574_thumb.jpg

Fikk meg en Samsung LE32A656A1 idag, Herlig 32tommers skjerm :)

Og så resten av rommet :p. Er ikke så lenge siden jeg tok over dette rommet. Det var mere som en kjeller stue, så alt av møbler og skap skal hivest ut når jeg får tid. :p

Ser ikke ut nå!

post-137243-1233423108_thumb.jpg

post-137243-1233423245_thumb.jpg

:blush:

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

Nei, desverre. Lille julaften var jeg ikke lenger enn 2 km fra huset mitt - som er utenfor Tønsberg ;)

Forresten. De som lengter etter bilder, de kommer iløpet av kvelden - og de kommer ikke noe raskere om dere fortsetter å mase (ikke dere, men folk over MSN begynner å bli noe utålmodige :ph34r:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Nei, desverre. Lille julaften var jeg ikke lenger enn 2 km fra huset mitt - som er utenfor Tønsberg ;)

Forresten. De som lengter etter bilder, de kommer iløpet av kvelden - og de kommer ikke noe raskere om dere fortsetter å mase (ikke dere, men folk over MSN begynner å bli noe utålmodige :ph34r:)

fort deg!!

Lenke til kommentar

Som lovt i min forrige bildepost lå det an for bilder litt senere i kveld. Og nå er de her ;)

Jeg tror jeg lar bildene tale så og si for seg selv, med en enkel kommentar :)

post-122083-1233431524_thumb.png

- Her er da skjermen, i all sin prakt - som sagt, et beist!

post-122083-1233431735_thumb.png

- Her er arbeidsbenken, koslig sted om jeg får si det selv.

post-122083-1233431923_thumb.png

- Baksiden av arbeidsbenken, meg i mitt artistiske hjørne

post-122083-1233432076_thumb.png

- Meg i mitt artistiske hjørne igjen.

post-122083-1233432202_thumb.png

- Et lite oversiktsbilde, av bl.a. alt rotet i sofaen min. Til høyre kan dere også skimte en casemod, med tilhørende kommentartråd :wee:

post-122083-1233432333_thumb.png

- Enda litt mer av casemoden, samt subwooferen min. En 13" Focal som gjør jobben sin.

post-122083-1233432429_thumb.png

- Her sparer man det beste til sist, ja. Her er nerdekroken, i all sin prakt - sexy, 'eh? :w00t:

Kommentarer, ris og ros tas imot med stor takk :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...