Alliha Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fint tower. Ser litt trangt ut da på pulten. ja men flytter ut neste haust før hadde eg toweret nede til høgre, då hadde eg problemer med å få begge beina under pulten x] Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Her kommer oppdateringa mi, som jeg nevnte før i dag. Her finner du anlegget og TVen min. Kontrollsenteret mitt. Sengeområdet mitt, her jeg ser på film og sover. Subwooferen min, sørger for det ekstra under filmer og musikk. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Flott som alltid Mortis! Men hvor er musmatten?... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 *ahem* GOD DA.. wait.. *klikk* ..god dag forumfolk Det er nå på tide med en oppdatering av bula mi, da mitt forrige forsøk var noe preget av enormt hastverk. Denne gangen skal jeg forsøke å gjøre et noe bedre forsøk, og en storstilt ryddeaksjon er nå påbegynnt. I denne fasen legger jeg ut et par teasere dere kan få sikle på: - Slik ser det ut nå, i motsetnint til stappfult av esker som forrige gang, er det nå ryddig og pent. Jeg liker å si det at folk pleier å skryte av en kommode med hardware, men jeg har jo et helt hjørne Her kan dere forresten skimte min nyinnkjøpte skjerm halvveis pakket opp - den er et et beist! om jeg får si det selv ;-) - Jeg følte også for å ta et bilde av alle eskene jeg har kastet ut - utrolig at jeg nå har klart å fylle nesten halve gangen med noe som var trykt inn i et hjørne på rommet mitt. En ting er sikkert, det har blitt mye mer plass her inne for meg å race rundt på! Nuvel, full oppdatering kommer senere i kveld / i morgen Har laget en egen tråd for bilder av nyankommet hardware her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069103&hl= Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Her kommer oppdateringa mi, som jeg nevnte før i dag. Her finner du anlegget og TVen min. transformers!!! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Flott som alltid Mortis! Men hvor er musmatten?... Bruker ikke musematte for tiden, denne benkeplata fungerer utmerket uten. Transformers!!! Det er en av favorittfilmene mine! Ypperlig til å teste både lyd og bilde med. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Synes det ser dønn likt ut vær gang jeg Mortis .....men Pent selvsagt Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Synes det ser dønn likt ut vær gang jeg Mortis .....men Pent selvsagt Er ikke så mye som har skjedd, med unntak av subwooferen etter slutten av desember, hvor jeg fikk meg ny reciver. Tar også ett par bilder når jeg først er i gang med å rydde. Det er en helt annen opplevelse å se på film nå med subben. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Idag fikk jeg en skikkelig godsak i posten ^^, Sånn så det ut før: Og nå: Fikk meg en Samsung LE32A656A1 idag, Herlig 32tommers skjerm Og så resten av rommet . Er ikke så lenge siden jeg tok over dette rommet. Det var mere som en kjeller stue, så alt av møbler og skap skal hivest ut når jeg får tid. Ser ikke ut nå! Endret 2. februar 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) WheelMan: Har lenge tenkt å spørre om dette, men har alltid glemt det. Var du i Sverige lillejulaften? Edit: Ble veldig off-topic dette, men. Endret 31. januar 2009 av aleksanderro Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nei, desverre. Lille julaften var jeg ikke lenger enn 2 km fra huset mitt - som er utenfor Tønsberg Forresten. De som lengter etter bilder, de kommer iløpet av kvelden - og de kommer ikke noe raskere om dere fortsetter å mase (ikke dere, men folk over MSN begynner å bli noe utålmodige ) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 WheelMan: Okey, nei var bare en som lignet veldig på deg, trodde det kanskje var deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nei, desverre. Lille julaften var jeg ikke lenger enn 2 km fra huset mitt - som er utenfor Tønsberg Forresten. De som lengter etter bilder, de kommer iløpet av kvelden - og de kommer ikke noe raskere om dere fortsetter å mase (ikke dere, men folk over MSN begynner å bli noe utålmodige ) fort deg!! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har du fått satt opp skjermen WheelMan? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nå står den på bordet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nå står den på bordet Slå på en 1080p film elr no ! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg kan sette på fire 720p-filmer samtidig? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Pcen min hakker bare jeg setter på 1080p film *flau* Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Pent design på den skjermen Svartasmeden! Litt rydding hadde ikkje gjort noe men Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Som lovt i min forrige bildepost lå det an for bilder litt senere i kveld. Og nå er de her Jeg tror jeg lar bildene tale så og si for seg selv, med en enkel kommentar - Her er da skjermen, i all sin prakt - som sagt, et beist! - Her er arbeidsbenken, koslig sted om jeg får si det selv. - Baksiden av arbeidsbenken, meg i mitt artistiske hjørne - Meg i mitt artistiske hjørne igjen. - Et lite oversiktsbilde, av bl.a. alt rotet i sofaen min. Til høyre kan dere også skimte en casemod, med tilhørende kommentartråd - Enda litt mer av casemoden, samt subwooferen min. En 13" Focal som gjør jobben sin. - Her sparer man det beste til sist, ja. Her er nerdekroken, i all sin prakt - sexy, 'eh? Kommentarer, ris og ros tas imot med stor takk Endret 31. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå