Llandari Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bare tomme esker på det øverste bildet, eller er det innhold i dem også? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Likte spesielt godt vinduspynten din. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Eskene på øverste bilde er fulle alle sammen. På bordet bak meg nå ligger det ikke mer enn seks hovedkort, fult fungerende. Likte spesielt godt vinduspynten din. Hysj på deg, får den ikke av Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Masse godsaker i den haugen der ja! Esken til 24"ern så liten ut iforhold til 30"ern. Gleder meg til flere bilde Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Wow, fine saker, Wheelman. Brukt mye penger på alt det der? *pirke* Takker.Nei, ikke stort. Låner det meste. Helt vilt, very nice Nesten sånn som Borat Masse godsaker i den haugen der ja! Esken til 24"ern så liten ut iforhold til 30"ern. Gleder meg til flere bilde Ja, der er det mye kos 24"-esken går inni 30"-esken uten problem. De kommer i kveld Lenke til kommentar
TordO Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nice Wheelie Hvilken 30" skjerm er det da? (mulig jeg burde ha funnet det ut med litt lesing selv, men er enklere å spørre ) Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Wow, fine saker, Wheelman. Brukt mye penger på alt det der? *pirke* Takker.Nei, ikke stort. Låner det meste. Helt vilt, very nice Nesten sånn som Borat Masse godsaker i den haugen der ja! Esken til 24"ern så liten ut iforhold til 30"ern. Gleder meg til flere bilde Ja, der er det mye kos 24"-esken går inni 30"-esken uten problem. De kommer i kveld Jeg hater deg så ekstremt mye nå!! Her sitter jeg med 22", så sitter du der med 30"+24" Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Lurer og på hvilken skjerm. Please gi link!!! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg vil også ha 30" skjerm! Mulig det kommer en full oppdatering fra meg iløpet av dagen! Gjør reint rommet nå, så tar nok noen bilder i samme slengen. Teaser; Første CDen jeg har kjøpt på iallefall 6 år! ~ Mortis360 Endret 31. januar 2009 av Mortis360 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Wow, fine saker, Wheelman. Brukt mye penger på alt det der? *pirke* Takker.Nei, ikke stort. Låner det meste. Hvor driver de med utlån av hardware? Jeg vil også! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Han tester hardware for HW.no Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Damn for en syk skjerm Men er det ikke litt småkjipt å kjøre spill på den med tanke på at det er bare et spill(Crysis, mulig noen få til?) som støtter den oppløsninga? Alt må vell bli ganske strekt ut ell? For å ikke snakke om hvilken monster PC man må ha før å kjøre på det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nice Wheelie Hvilken 30" skjerm er det da? (mulig jeg burde ha funnet det ut med litt lesing selv, men er enklere å spørre ) Lurer og på hvilken skjerm. Please gi link!!! Det er en Dell 3007WFP Jeg hater deg så ekstremt mye nå!!Her sitter jeg med 22", så sitter du der med 30"+24" Åww, glad i deg også Jeg vil også ha 30" skjerm! Mulig det kommer en full oppdatering fra meg iløpet av dagen! Gjør reint rommet nå, så tar nok noen bilder i samme slengen. ~ Mortis360 Kom på TG så skal du få tafse på den Ser frem til oppdatering fra deg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Damn for en syk skjerm Men er det ikke litt småkjipt å kjøre spill på den med tanke på at det er bare et spill(Crysis, mulig noen få til?) som støtter den oppløsninga? Alt må vell bli ganske strekt ut ell? For å ikke snakke om hvilken monster PC man må ha før å kjøre på det I utgangspunktet er det ingen spillskjerm, selv om forrige eier mener den absolutt er verdig spillstempelet. Skjermen skal være veldig god til å skalere ned bilder f.eks. Eizoen jeg hadde før (24") hadde så og si samme bildekvalitet i 1920x1200 som 1680x1050. Ved 1440x900 og under ble det noe gromsete, men aldeles ikke strekt på noen måte - rett og slett bare mangel på piksler, ikke feilrendring fra skjermens side. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hverken stort eller imponerende, men det funker. Tatt fra døren: Tatt 30cm inn i rommet: Sengen? ´Da funstation: ´Da workstation: Og selvsagt lagerrommet: Steikje... Komprimering av bilder er gøy... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Så kaldt ut med vindu åpnet Endret 31. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 *Venter i spenning på Wheelman`s bule* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg venter på at noen skal komme hjem, da jeg ikke er i stand til å løfte skjermen selv Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fint tower. Ser litt trangt ut da på pulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå