lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Lære deg å rydde? Så du videoen av rommet mitt kanskje? Synd med den videoen, hører tilfeldigvis bare musikk intet bilde! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Synd med den videoen, hører tilfeldigvis bare musikk intet bilde! Samme her. Kanskje han kan konvertere den til et annet format før han legger den ut på nytt. Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg fikk sett videosnutten. Sikkert bare dere som ikke kjører skikkelige medieavspillere Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Spillebula mi Og Video Bula mi *Jeg er nødt til og få meg et skikkelig kamera* Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Video bula di, der skulle du fått lov til å holde meg fanget altså!! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 nice. Her er nerdebulen min. Og nei eg har ikke giddet å rydde. Rydding is for suckers! wtf er den kniven til a? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Niiice ASCIWhite! Får jeg spørre om hvor gammel du er? Detta koster jo litt.. Uansett var pent, gjennomført, koselig og en dæsj rått! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Og Video Bula mihttp://i18.photobucket.com/albums/b125/ASC...e/Picture58.jpg Fantomets hodeskallagrotte? Pen flatskjerm Men de 2 CRT'ene under? Fungerer de bare som reol? PS. God kjøling i/på kabinettet? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Databordet mitt. *skyve alt drittet bak gardinene ^^ Kom litt blitz. Kameraet er litt sånn derre.. Endret 14. august 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Enkel og liten den bula der.. Men hva med å feste de høyttalerne som skal bak på en vegg? Eventuelt kan du feste dem på sidene av stolen.. Pen spillsamling også! Husker Dance Ejay, hehe.. Og Morrowind, som jeg til dags dato spiller minst 1 gang i måneden.. =S Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men de 2 CRT'ene under? Fungerer de bare som reol? 2 CRT? Under TVen? Er vel stereorack. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Glisevask : Jeg er 30 år gammel.... Og prøver og ha det litt fint rundt meg *hehe* Hele anlegget inkludert HTPC kosta den nette sum av 75.000,- Simen1 : Det er bare en reol med "frosta" glass Og kjølinga på SFF en min fungerer utmerket i sommervarmen. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Og kjølinga på SFF en min fungerer utmerket i sommervarmen. Noe simen1 si ikke gjør... (Sikter til de "CRT skjermen") Endret 14. august 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 30 år ja, da har du litt råd i forhold til en 14/15åring.. Har samme lampe hos fatters, den rocker! FIn bule BTW.. Nice de høyttalerne også! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men de 2 CRT'ene under? Fungerer de bare som reol? 2 CRT? Under TVen? Er vel stereorack. Jeg ser det nå :!: Det så ut som to like TV'er av typen med glassplate forran selve CRT-skjermen (støv-hindrende glassplater) Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Enkel og liten den bula der.. Men hva med å feste de høyttalerne som skal bak på en vegg? Eventuelt kan du feste dem på sidene av stolen.. Blir litt dumt med ledningene da.. men var en god ide, og tenkte litt over den Blir litt dumt når jeg skal ta med stolen på TG.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Ta med høyttalerne også! Eller bare lag et feste som gjør at du bare kan skru dem løs.. Uansett behøver du ikke spille på dem, er uansett litt showoff for noobene vil jeg tro! Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå