rublings Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da var T65 i hus Tok noen kjappe bilder. Linsen var litt dritten, men det får dere bare leve med Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har vel kanskje den minste bula av dere alle her.. Lurer bare på om jeg tør å laste opp bilder av den Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har vel kanskje den minste bula av dere alle her.. Lurer bare på om jeg tør å laste opp bilder av den Du slår ikkje mi gamle på 2x2(eller 2x3) Men det var jo berre koselig:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Man trenger ikke være redd for å laste opp bilder så lenge det er greit at hele verden kan se inn på rommet ditt. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da var T65 i hus Tok noen kjappe bilder. Linsen var litt dritten, men det får dere bare leve med Ser bra ut det der. Nye eller brukte? Dersom sistnevnte kan du jo kanskje si noe om lydkvaliteten iom. at de kanskje er innspilt skikkelig. Så derfor, lydkvalitet? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Lydkvalitet kan jeg komme tilbake til. Grunnen er en liten unge som sover rett under rommet mitt, så jeg har ikke fått spilt høyt enda Er brukt ja. Fikk de for 4000,- i prikkfri stand. Endret 18. januar 2009 av rublings Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tjaaa, har hatt en liten opprydding på hybelen, bilder ligger i spoiler. Før: Nå: Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har vel kanskje den minste bula av dere alle her.. Lurer bare på om jeg tør å laste opp bilder av den Du slår ikkje mi gamle på 2x2(eller 2x3) Men det var jo berre koselig:) Hvis din gamle var på 2x3 så slår jeg nok den Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hawaii2k: Kleenex på nattbordet? Beginners mistake i nerdebule-tråden... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Må bare få rydda litt, så kommer bildene av rommet mitt også Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hawaii2k: Kleenex på nattbordet? Beginners mistake i nerdebule-tråden... Influensa, faktisk! Nerder har et skittent sinn. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Da var T65 i hus Tok noen kjappe bilder. Linsen var litt dritten, men det får dere bare leve med Ser bra ut det der. Nye eller brukte? Dersom sistnevnte kan du jo kanskje si noe om lydkvaliteten iom. at de kanskje er innspilt skikkelig. Så derfor, lydkvalitet? Da kan jeg gi deg tilbakemelding på lydkvalitet. T65 skuffet ikke! De går overraskende dypt samtidig som de klarer å gjengi "stram" bass. Dette gir et bra lydbilde, syns jeg. Jeg har bare prøvd de på rock foreløbig, Avenged Sevenfold, men jeg skal nok klare å grave frem musikk fra andre sjangre også. Lyden blir litt trukket ned av en ulyd jeg har i forsterkeren, en slags knitring, men ellers er det knall. Strålende fornøyd og syns at dette er et steg opp fra CV lydmessig, samtidig som de ser bedre ut og tar betydelig mindre plass Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Høres flott ut. Fint at du lyktes med høyttalerkjøpet ditt! Drømmer selv om skikkelig lyd også. Klipsch jeg har lyst på da. RF-63 som fronter og RF-62 som bakhøyttalere. RF-62 som bakhøyttalere fordi jeg tenkte jeg skulle bruke dem som fronter til jeg fikk råd til RF-63. Bare en drøm selvsagt. Får muligens råd til neste sommer dersom jeg jobber nok. Endret 20. januar 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Klipsh må jo være drømmen for meg også ja, men et begrenset budsjett og for lite plass setter en stopper for hjemmekino. Forsterker trekker også ned. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Mhmm. Har nok av plass jeg da, siden jeg har en kjeller som ikke er inredt enda. Kan bygge opp vegger med tanke på film og rom med tanke på film. Så nok av plass. Kan bygge opp et rom helt fra begynnelsen av, alt bare med tanke på dette. Blir nok et slikt rom ja. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja vi har en rimelig stor kjeller vi også men den er brukt til treningsrom. Utrolig dårlig lyd der nede, skikkelig ekko, så hvis vi skulle hatt filmrom så må det nok opp noe lyddemping og slikt. Det at det bare er jeg som er glad i litt god-lyd, mens resten av familien lever på ferdigløsninger fra elkjøp i hardplast. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Pent rublings, likte høytallerene. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ja vi har en rimelig stor kjeller vi også men den er brukt til treningsrom. Utrolig dårlig lyd der nede, skikkelig ekko, så hvis vi skulle hatt filmrom så må det nok opp noe lyddemping og slikt. Det at det bare er jeg som er glad i litt god-lyd, mens resten av familien lever på ferdigløsninger fra elkjøp i hardplast. Det er det som er så fordelaktig med at man kan begynne helt fra starten av. Kan bygge opp med akkustikkplater som demper eventuelle ekkoer man skulle oppleve, noe som slettest ikke er uvanlig i en kjeller. Du må nok bare flytte treningsutstyret. Endret 20. januar 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fikk endelig rydda litt Needed, ettersom jeg ikke kunne se golvet ^^ Får se hvor lenge det holder seg sånn da? Anyways, her er ivertfall pics Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå