( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Syns den hvite lukter mye bedre enn den grå - bedre å bruke er den også Den er for jenter, da men. Noen liker kanskje bedre å bruke jentevoks...? Ikke noe galt i det altså. @Andrull: Hvis tyggegummi kunne råtne så måtte nesten den avgitte lukten fra den tenkte prosessen bli lik den Renatien avgir etter god bruk. Ikke spesielt delikat, altså. Noen nevte at lokkene var på, men det er vel det samme som med snusdåser - aromaen eller hva enn en ønsker å kalle det er der lell - etter god bruk. Poenget mitt er at hvis en på død og liv ønsker å samle på noe så finnes det andre mer "imagevenlige" krimskramserier å samle på enn tomme hårvoksbokser. Du kan for eksempel prøve deg på kindereggdinsene. Jeg har en hel kasse full av dem fra barndommen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Syns den hvite lukter mye bedre enn den grå - bedre å bruke er den også Den er for jenter, da men. Er den vel ikke? Bl.a. frisørene her nede bruker grå / hvit om hverandre - faktisk enkelte som blander de også. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er vel uansett care hvilket kjønn det produsenten har tenkt på da de lagde produktet, så lenge det funker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er vel uansett care hvilket kjønn det produsenten har tenkt på da de lagde produktet, så lenge det funker Jepp - det står heller ingenting på boks / reklamer heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Han har jo selvfølgelig vasket boksene? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 @WheelMan: I was just tulling with j00. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) @WheelMan:I was just tulling with j00. Oh.. ..daså - tulling, ironi, og humor fungerer dårlig over teh interwubz. Endret 11. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 WheelMans posthus! Joda, det ble etterlyst bilder av det både jeg, min far, og mine kamerater kaller Torøds 2. posthus - så her it goes: Disclaimer: Jeg har ikke på noen måte ryddet (annet enn gulvet for min egen del) før bildene ble tatt. ---- Post-delen ---- Sofaen min ---- Arbeidsbenk 1 - her jeg jobber, og sitter dagen lang. ---- Arbeidsbenk 2 - her casemoden (med kommentartråd) foregår. ---- Et lite oversiktsbilde fra arbeidsbenk 1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hoooly crap! Insane. Er jo mer esker der enn det er på posten her med meg! Endret 11. januar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Stort rom, med mye esker. Jeg vil også ha masse nye ting (men ikke bare datautstyr)! Har bestilt meg en Intel Core 2 Quad Q8200 nå, gleder meg til å få den. Har to andre ting på hovedprioriteringslista mi nå, det er en Logitech Harmony 555 og en XTZ 99 W10.16. Etter dette blir det hard sparing til hvitevarer og møbler da jeg trolig flytter for meg selv til sommeren! ~ Mortis360 Endret 12. januar 2009 av Mortis360 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den suben er digg Mortis^^ Ser bra ut det der WheelMan. :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den suben er digg Mortis^^ Kan signere på det. Har en selv og jeg blir mer og mer overasket for hver film jeg ser over hvor mye punch den lille saken klarer. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Han har jo selvfølgelig vasket boksene? Jepp. Ikke lenge til jeg bestiller T240 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Driver å plundrer med fjernkontrollen nå, skal ha oppsettet helt perfekt med dekoder, blu-ray, reciver og TV før jeg ser meg ferdig. Får prosessor på onsdag, så det blir også spennende! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Må nesten sette meg ned og få lagt alt over på min 555 også. Eneste problemet her er at siden jeg bruker PS3 som BD og den byttet bluetooth, så må få skaffet meg et BT til IR adapter for å få det komplett. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Må legge inn TVen og dekoderen manuelt, da de ikke finnes i databasen til Logitech! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Her kommer en liten oppdatering fra min side, Abrahamsen V.4 i hus Veldig fornøyd med denne Anlegget består nå da av: Elektronikk: Yamaha RXV663 Abrahamsen V.4 PC til musikk PS3 Pioneer CD-spiller 47LG6000 Høyttalere: Kef IQ9 Kef IQ60c Kef IQ50 Kef Kube2 Kabler: Alle digitale kabler av fra Hama (bortsett fra optisk fra PureAV) Phono fra PureAV Sub kabel fra Monster Flere bilder kan dere se her! Begynner vel å bli ganske ferdig nå.. Men er en ting til jeg ihvertfall "må" ha, og det er V.6 DACen fra Abrahamsen Ellers frister det veldig å oppgradere frontsettet til XQ40 også.. Men får se ann.. Akustikk sett er vel ikke rommet helt perfekt heller. Får ikke plassert akustikke paneler ved høyttalerne grunnet bord/skap, men vurderer noen paneler på bakveggen. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ser flott ut Jonas. Fornøyd med V.4'en din? Har hørt mye bre om den. Hva betalte du for frontene (iQ9) dine og hvor kjøpte du dem? De ser utrolig vakre ut. Endret 13. januar 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er veldig fornøyd med både V.4en og iQ9ene Kan dessverre ikke fortelle hva jeg ga for noen av dem, da jeg skaffet disse gjennom jobben. Men høyttalerne kjøpte jeg ihvertfall direkte fra akustikk og forsterkeren er fra Lefdal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå