Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Det vet jeg ikke enda. Blir desverre ikke noe superdyrt, men det avhenger av hvor mye jeg får jobbet i tiden fremover. Dere må for all del komme med forlag til rimelige surroundpakker etc. :)

Edit: Nå i starten tror jeg at jeg holder meg til en billig surroundpakke fra LG som jeg har hatt et par år nå. Sofa er den største prioriteten.

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg tror det var sånn og forstå, fra noen på Avforum, at nettbutikken var utsolgt, men at det fremdeles kunne finnes butikker som hadde høyttalerne inne til tilbudsprisen.

Lenke til kommentar

Har pusset opp litt i jula; her kommer det noen bilder av rommet mitt!

dcam2089rj0.jpg

Dette er det første man ser når man kommer inn på rommet(med unntak av katten som har sneket seg med på bildet). Et ganske lite rom, men jeg klarer meg :)

dcam2093of6.jpg

Kjøpte meg blant annet ny bokhylle

dcam2096ny4.jpg

Har tatt meg en pause med aktiv spilling av Counter-Strike: Source så jeg bruker denne gamle lcd'n(overgangen fra crt var ikke lett!) Bruker bare maskinen til rollespill, skolearbeid og internett generelt nå for tiden. Den skal om noen uker erstattes med en Samsung SyncMaster T240 som jeg skal henge på veggen. Skal også kjøpe Logitech Z-5500 og en ny DVD-brenner.

dcam2101uz5.jpg

God å sove i! Der skal jeg også sitte når jeg ser på film /w Samsung SyncMaster T240 & Logitech Z-550 :thumbup:

Har ikke hatt muligheten til å si dette tidligere pga av mangel av strøm på routeren, men Godt nyttår! :new_woot:

Lenke til kommentar
Syke, syke mann. Renati er den beste hårvoksen kanskje, men likevel så avgir den en ganske markant stank av gammel tyggegummi. Jeg får slike fornemmelser bare av å se på den "samlingen".

Ååå, utrolig fint å se at det er flere som mener dette. Syntes den fungerer greit med tanke på hold og sånt, men den lukter jo tyggegummi. Har sagt ved til flere, men påstår de ikke merker noe og sier jeg må ha rar luktesans!

Lenke til kommentar
Syke, syke mann. Renati er den beste hårvoksen kanskje, men likevel så avgir den en ganske markant stank av gammel tyggegummi. Jeg får slike fornemmelser bare av å se på den "samlingen".

Ååå, utrolig fint å se at det er flere som mener dette. Syntes den fungerer greit med tanke på hold og sånt, men den lukter jo tyggegummi. Har sagt ved til flere, men påstår de ikke merker noe og sier jeg må ha rar luktesans!

+1 hos begge!

Renati er greit om du har kort hår, men det STINKER.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...