KKake Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den bula var ganske nice Scotty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Pent som alltid, Scotty! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjempefin bule Scotty! Ble inspirert til å rydde opp hos meg selv Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Stilig, tør jeg spørre hvor du har kjøpt det bildet over TVen ? var litt tøft Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Kjøpte det i england. Men har sett det i norge også en gang.. Vannet på bildet beveger seg forøvrig, det er noe man ikke ser på et fotobilde.. Endret 7. januar 2009 av Scotty Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Scotty: like sinnsykt elskbart som alltid. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Som de andre, sweet stuff Scotty! Trodde det var en digital bilderamme som hang over TV-en. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ble inspirert til å rydde opp hos meg selv What he said! Veldig pent Scotty. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) er det en Sony 32 TV du har? Ligner på den jeg har. Pen bule btw:) Endret 8. januar 2009 av lunnr Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Absolutt heftig bule Scotty. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 er det en Sony 32 TV du har? Ligner på den jeg har. Pen bule btw:) Er en Sony 32D3000 ja Takker for kommentarer! Hyggelig å høre at folket liker rommet.. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke dårlig nei Scotty, liker senge-løsningen din. Bildene ble litt vel varme tho ...hvordan går det med Racing Cockpit-prosjektet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror han har gitt det opp, men det kan vel han bekrefte/avbekrefte. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Her er planen for rommet mitt, og dersom jeg får jobbet i helga blir den sannsynligvis satt ut i livet Eneste som mangler er sofa og ny surround. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Scotty, er det alltid like ryddig? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 ...hvordan går det med Racing Cockpit-prosjektet? Det har blitt lagt ned for en stund siden. Har verken tid, energi eller penger til å fullføre. Simulatoren står foreløpig i en lagringscontainer, er til salgs(også utstyret) men er ingen som har meldt noen interesse ennå. Scotty, er det alltid like ryddig? Ikke egentlig, skulle selvsagt ønske det, men har for lett for å slenge fra meg ting og ikke rydde opp. Kan si at rommet gikk gjennom en time med rydding før jeg tok bildene :!: Trengte det uansett.. så var jo greit. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke egentlig, skulle selvsagt ønske det, men har for lett for å slenge fra meg ting og ikke rydde opp. Kan si at rommet gikk gjennom en time med rydding før jeg tok bildene :!: Trengte det uansett.. så var jo greit. Fint å høre Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Scottys bule sier en ting klart: Fyren har prioritert riktig! Sånn som den fremstår så ser den veldig damevennlig ut også Endret 8. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Eneste som mangler er sofa og ny surround. Hvilke stativhøyttalere er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå