Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Og vi glemmer ikke, tilgir ikke. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Haha nå må ikke tråden utvikle seg om bare mitt rom da :!: Fikk desverre ikke kjøpt batteriet i dag.. så blir i morra ellerno. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 ohmygod! hehe, venter fortsatt i spenning. vote for rename av tråd: Nerdebula til Scotty v.1! Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nerdebula til Scotty er kjempefin Er ikke verdens største fan av oransj (for det er oransje veggene er? I hvertfall så ser de uransje ut, litt gul-oransj kanskje), men det passer egentlig veldig godt på det rommet. Det blir så varmt og innbydende;) Gleder meg til bildene kommer! Get your ass til nærmeste butikk som selger batterier (first price batterier på kiwi er billig og bra, selv om jeg har hørt at de kan skape litt trøbbel i et digitalkamera...dunno why) og få tatt de bildene Vi vil ha bilder! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Kjøper bare kvalitetsbatterier til speilrefleksen Uansett, har kjøpt batteri nå. Så kommer bilder i dag. Sjekk ut bildene under "Chillout" i signaturen i mellomtiden. Endret 7. januar 2009 av Scotty Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oppladbart er no drit eller? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjøper bare kvalitetsbatterier til speilrefleksen Uansett, har kjøpt batteri nå. Så kommer bilder i dag. Sjekk ut bildene under "Chillout" i signaturen i mellomtiden. Venter i spenning Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg ville nok og satt bd spilleren under Onkyo'en. Ikke bare på grunn av varmen, men og for å minimere vibrasjonene som bd spilleren lager. En hver optisk spiller har godt av litt tyngde oppå. Vet om folk som har lagt skiferstein på toppen for å eliminere vibrasjoner. Noe jeg selv mener er litt drøyt... Nå skal det sies at platene på en BD-spiller spinner ganske sakte i frohold til DVD og CD. Så det er minimalt med vibrasjoner. Anyways. Endret 7. januar 2009 av Andrull Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Etterspurte bilder Er forøvrig ikke helt fornøyd med disse bildene. Liker ikke gulfargen som fremstår, og det er fordi belysningen er såpass svak i rommet. Kameraet tiltrekker seg lyset fra veggene, som er oransje, og da gjør det om til gulfarge. Tenkt å skaffe noen spots i taket rundt tven og sofaen, får se når det evt skulle bli noe av.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heftig, eget ''rom'' for senga, er du rik? Lenke til kommentar
oldirty Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heftig, eget ''rom'' for senga, er du rik? For et spørsmål. Trenger da ikke være rik for å ha et pent og gjennomført rom. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Scotty: Dra litt i hvitbalansen i photoshop - du som bruker speilrefleks har da 0 problemer med å fikse det Ellers meget nice! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Var det Dali suite du hadde kjøpt? Anyway Nice bule Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lukker du igjen speilet når du sover? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så pent.. misunner det rommet Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Skikkelig lekkert det rommet der ja. Misunner både plassen, ryddigheten, sengerommet ditt og ikke minst alt det flotte utstyret. Denon forsterkeren driver høyttalerne bra? Alt i alt et utrolig flott rom! Endret 7. januar 2009 av rublings Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takker for kommentarer! Heftig, eget ''rom'' for senga, er du rik? Nei, er langt i fra rik. Jeg bor hos foreldrene mine, og er 17/18. Var det Dali suite du hadde kjøpt? Anyway Nice bule Er Dali Suite ja. Lukker du igjen speilet når du sover? Niks, har slik som på bildet ovenfor. Skikkelig lekkert det rommet der ja. Misunner både plassen, ryddigheten, sengerommet ditt og ikke minst alt det flotte utstyret. Denon forsterkeren driver høyttalerne bra? Alt i alt et utrolig flott rom! Den driver høytalerne veldig bra! Kjøpte forsterkeren og høytalerne gjennom brodern, da han gikk til innkjøp av B&W, Cambridge etc, og han var veldig fornøyd med både forsterkeren og høytalerne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå