diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kameraet har fucket seg pretty bad.. Men her er min bule atm Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Masse fint utstyr der. Men hva i all verden er de plakatgreiene ned langs hele skapet? Og ser jeg en god gammel VHS under pulten din? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Men hva i all verden er de plakatgreiene ned langs hele skapet?Og ser jeg en god gammel VHS under pulten din? hehe.. plakatsakene er Ralph Myerz and the Jack Herren band flyers.. Skulle dele de ut men glemte dem VHS kassetten er snowboard film som ble mekket i 9ende klasse :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Masse fint utstyr der.Men hva i all verden er de plakatgreiene ned langs hele skapet? Og ser jeg en god gammel VHS under pulten din? Den kommer snart i digitalisert versjon. Erik.does.Steffy.2005.DivX.avi Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Erik.does.Steffy.2005.DivX.avi Jada.. bare avslør meg du :!: Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det er vel fåreløbig ingen som har lagt ut video sightsing av bula si..? *melde seg til å være den første* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det er vel fåreløbig ingen som har lagt ut video sightsing av bula si..? *melde seg til å være den første* *vente i spenning* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 blir nok ikke noe i kveld (ikke det at jeg tror noen kommer til å se på den nå), kameraet spytter ut en avi fil med en merkelig kodek. Skal se om jeg får til noe i morra. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 bakemesterharepus: Kul retro konsoll du har under TV'en andesam: Bra påfunn! *venter spent* Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvor kan jeg laste opp videoen? (ikke home) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gjør som meg som rogner med første videovisning; bruk putfile.com: http://www.putfile.com/media.php?n=P101000694 http://www.putfile.com/media.php?n=P101004859 Han dude'n som ligger der er en kamerat av meg som i gjerningsøyeblikket ikke var helt edru! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gjør som meg som rogner med første videovisning; bruk putfile.com:http://www.putfile.com/media.php?n=P101000694 http://www.putfile.com/media.php?n=P101004859 Han dude'n som ligger der er en kamerat av meg som i gjerningsøyeblikket ikke var helt edru! Jo takk, jo takk! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Synes om det bomba horehuset mitt da? =D Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Video sigthsing. Kom før deg andesam! Ja, vet den er dårlig, ville bare komme først... Edit; denne da http://www.putfile.com/media.php?n=Rommet83? Endret 14. august 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Video sigthsing. Kom før deg andesam! Ja, vet den er dårlig, ville bare komme først... Hmm.. Funka ikke med meg. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Og her er min lille plass. Ikke si det,jeg vet det er rotete.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Kom før deg andesam! Ja, vet den er dårlig, ville bare komme først... *Kremt* Slo dere begge uansett.. *FighteModusIdag* djheaven: Så veldig fin ut en nerdeplassen der! Lunt og koselig litt eget.. Har samma keyboard og mus (den du har pensjonert ser det ut som! ) og mine er det en grov feil på.. Scrollinga lever sitt eget liv! =S Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kom før deg andesam! Ja, vet den er dårlig, ville bare komme først... *Kremt* Slo dere begge uansett.. *FighteModusIdag* djheaven: Så veldig fin ut en nerdeplassen der! Lunt og koselig litt eget.. Har samma keyboard og mus (den du har pensjonert ser det ut som! ) og mine er det en grov feil på.. Scrollinga lever sitt eget liv! =S Uff,ikke snakk. Den musa der varte ikke lenge,nei holder meg til den har nå(Trackman Optical) Så slipper man i det minste å flytte på den pokkers musa hele tiden Er en lun krok her ja Men må vel lære seg å rydde.. Vurdere å få seg ryddepike her Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Surt! Men får det ikke til uansett, så jeg gir opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå