KeikoPunisher Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Myn Ona; etter litt research, tror det er en Kay Teisco fra rundt 70 tallet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1054247 her er en del bilder. fLeReK: Jeg har veldig liten erfaring når det kommer til lydbilder osv. uansett er disse (egentlig svært dårlige) høytalerene koblet til en gammel pc subwoofer, som igjen er koblet til en ipod, som ikke gir den perfekte lyden i utgangspunktet. Så lenge ikke høytalerne er sprengt funker de for meg :!: Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 *Bilde av anlegg* Mortis360, hvordan er lyden med tanke på at høyttalerne står såpass nær veggen uten demping? Aporopo demping holder meg og fLeReK på å bygge akustiske dempeplater. For de av dere som vil ta en titt / bygge selv, kan dere se her . Sliter du med "ekko" er det både lett og billig å gjøre noe med det! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Tid for oppdatering! Har fått inn en skokk nye møbler, og i tillegg har jeg hengt opp TVen. Ble ganske bra, synes jeg selv Hvor jeg tilbringer mesteparten av tiden: Nærmere bilde av sofakroken: Hvor jeg tilbringer den største mesteparten av tiden: Filmmodus: Soveplassen Skaprekken ved inngangen: Nerdemodus: Det var det - skal se om jeg ikke finner noen bilder av rommet mitt for ett år siden som jeg kan legge ved. Har skjedd mye forandring i det siste Edit: Beklager dårlige bilder. Det kompaktkameraet jeg har tilgjengelig nå er ikke noe særlig å skryte av Edit2: Slik så rommet mitt ut for et år siden; Endret 3. januar 2009 av zennox Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ser veldig bra ut det der Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg ville nok og satt bd spilleren under Onkyo'en. Ikke bare på grunn av varmen, men og for å minimere vibrasjonene som bd spilleren lager. En hver optisk spiller har godt av litt tyngde oppå. Vet om folk som har lagt skiferstein på toppen for å eliminere vibrasjoner. Noe jeg selv mener er litt drøyt... Det er ikke så veldig lett, da reciveren er 12cm dypere enn BD-spilleren. *Bilde av anlegg* Mortis360, hvordan er lyden med tanke på at høyttalerne står såpass nær veggen uten demping? Har egentlig aldri tenkt over det, de står ca 12cm fra veggen nå. Jeg syntes lyden er helt fin iallefall. Vurderer for tiden å supplere med en liten subwoofer for det lille ekstra. Trolig blir det en XTZ 99 W10.16, den går for å være veldig bra, samtidig som prisen er veldig snill! zennox; Veldig fint, men TVen henger kanskje litt høyt oppe? ~ Mortis360 Endret 3. januar 2009 av Mortis360 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 zennox; Veldig fint, men TVen henger kanskje litt høyt oppe? ~ Mortis360 Ja, strengt tatt burde den vel hengt ca 15-20 cm lengre ned, men det ville ha skjært seg litt i forhold til bordet, så jeg får bare leve med det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ser helt ok ut det der : D Men Tv/data blandingen din var litt dum : P, men i og med at det er en laptop har det vel nesten ikke noe å si for den kan du ha i sofaen. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, strengt tatt burde den vel hengt ca 15-20 cm lengre ned, men det ville ha skjært seg litt i forhold til bordet, så jeg får bare leve med det. Vil anbefale deg å være forsiktig iallefall, å sitte med hodet oppover kan gjøre at du får vondt i nakken (erfart selv). ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg sitter her i en ordentlig Lenestol og som vi veit med diverse lenestoler så er sittepunktet ganske lavt, spesielt iforhold til vanlige kontorstoler. Da takker jeg virkelig bordet mitt siden det er Høydejusterbart Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kommer straks noen nye bilder av rommet. Det som er nytt, er at jeg har malt TV bordet sort, bordet ved siden av sofaen sort, gått til innkjøp av et par Dali Suite høytalere og en Denon forsterker. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg kommer med bilder jeg og, men det er nok ikke så spennende I suppose Lenke til kommentar
Porto Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) X3 Scotty har sykt kul nerdebule. Endret 4. januar 2009 av Hey:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ^4 LLiker bula til Scotty. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Scotty: du har den fineste/feteste bula. End of discussion. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hehe herlig å se jeg har tilskuere her på forumet :!: Bildene kommer i morra eller no.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Batteriene gikk akkurat tom når jeg begynte å ta bilder Da ble det litt delay.. men men Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå må da batteriene være ladet opp? Har du glemt oss scotty? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er 4stk AA batterier Så kjøper nye i morra vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå