Mr.Anki Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du er kravstor Det andre er ikke så mye å ta bilde av i grunn. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sjokolademelk og pizza Det er middagen sin det Karius og Baktus talerken De er epic win! Mer fra meg når jeg.. får ut alle pappeskene. Med mindre dere vil ha de med? Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sjokolademelk og pizza Det er middagen sin det Karius og Baktus talerken De er epic win! Mer fra meg når jeg.. får ut alle pappeskene. Med mindre dere vil ha de med? Gief boxes!!!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Okeh, det får bli i morra. Nå har jeg en date med puta mi - siste skoledag i morra, og jeg skal spise grøt!. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tenkte jeg skulle oppdatere litt. Her sitter jeg nå og jobber - ganske koslig om jeg får si det selv: - Väd tycks? Nice! Samme tastatur som meg (Logitech Illuminated). Og ikke nok med det. Du har svarte meg også lik Karius og Baktus-tallerken som meg! (Vet ikke om jeg har den enda, men spiste mye ut av Karius og Baktus-tallerkenen min når jeg var mindre. Those were the days. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Okeh, det får bli i morra. Nå har jeg en date med puta mi - siste skoledag i morra, og jeg skal spise grøt!. Logitech illuminated, sant? Hvordan er det? Er misfornøyd med mitt Logitech Wave, så lurer på å bytte det til illuminated, får det på jobb for en 4-500kroner eller hva det var. Hovdan er belysningen? Justerbart? Flere fargevalg? GIMME PICS `N` INFO Meget pent ellers! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Illuminated er i hvertfall på min ønskeliste. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Okeh, det får bli i morra. Nå har jeg en date med puta mi - siste skoledag i morra, og jeg skal spise grøt!. Logitech illuminated, sant? Hvordan er det? Er misfornøyd med mitt Logitech Wave, så lurer på å bytte det til illuminated, får det på jobb for en 4-500kroner eller hva det var. Hovdan er belysningen? Justerbart? Flere fargevalg? GIMME PICS `N` INFO Meget pent ellers! Det er et Illuminated, ja. Jeg ga 830 og noe for mitt Belysningen er justerbar ja, i tre hakk + av. Farger er det dårlig med, men skal ikke se bort ifra at det kan modifiseres om du er litt fingernem. Illuminated er i hvertfall på min ønskeliste. Det anbefales sterkt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Pen workspot det der ja wheelman. Illuminated ja, det ligger høyt på ønskelisten min det Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, prisen er vel 800 etellerannet, men innkjøpspris ligger på 4-500 Må få tak i et sånt! Er alle knappene opplyst, eller bare QWERTY? Var litt vanskelig å se på det bildet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Meningen med bildet av F12-tasten var å vise at F* er de eneste som ikke er opplyst, pluss printscreen og pause/break-knappen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Min nerdebule atm Byttet XPS-en min mot en stasjonær PC, en HP tablet-PC og en Xbox 360, så er blitt noen endringer siden sist. Er litt rotete nå, men skal ta en juleopprydding før julaften, så blir nok nye og litt flere bilder da. Også må jeg ha med tegningen en kompis tegnet til meg EDIT: La med feil bilde Endret 21. desember 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Haha for en søt tapet :!: Så koselig med sånt lite tre på bordet haha, sånn må jeg ha meg! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kaniner er win da samme gjelder Bonzai-trær Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg må ha meg et Bonzai tre! *Bedre luft på rommet* Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg må ha meg et Bonzai tre! *Bedre luft på rommet* Ikke hvis du sover der. Planter spyr ut CO2 om natten. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Okeh, det får bli i morra. Nå har jeg en date med puta mi - siste skoledag i morra, og jeg skal spise grøt!. Logitech illuminated, sant? Hvordan er det? Er misfornøyd med mitt Logitech Wave, så lurer på å bytte det til illuminated, får det på jobb for en 4-500kroner eller hva det var. Hovdan er belysningen? Justerbart? Flere fargevalg? GIMME PICS `N` INFO Meget pent ellers! Det er et Illuminated, ja. Jeg ga 830 og noe for mitt Belysningen er justerbar ja, i tre hakk + av. Farger er det dårlig med, men skal ikke se bort ifra at det kan modifiseres om du er litt fingernem. Illuminated er i hvertfall på min ønskeliste. Det anbefales sterkt Funker PS2 tilkoblingen på X58 eller er det problemer med det også WheelMan? Viser til samtale for en stund tilbake. Endret 22. desember 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
TheUnforgiven Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hva gjør man når man ikke har noe å gjøre på en fridag? Jo, man legger ut nye bilder av bula si . Tv'en og senga + kabelsalat bak tv'en. Pc hjørnet. Skrivebordet med en 22", en 15" og en laptop. Selvfølgelig tastatur, mus, musematte og headsett også. Rotehjernet med kjøleskapet Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av alle kablene ettersom jeg er en del på LAN og sånt. Noen som har noen tips? Bak tv'en er det vel egentlig bare jeg som ikke har orka å gjøre noe med . The Unforgiven. Endret 22. desember 2008 av TheUnforgiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå