SSSø Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det ingen her som har sett julepynt før? Går dere gjennom hele julen uten julefyrstikker, nelliker i appelsinene og julegriser? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har aldri julepynt på rommet Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hadde jeg bodd for meg selv skulle jeg jammen jeg kjørt på, men bor fortsatt hjemme så det det blir for det meste julepynt i stua, kjøkkenet osv. På rommet mitt blir det ikke så mye desverre Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 snip* Nice satt opp! Beyerdynamics i bakgrunnen og greier Får kjeksboksen god nok lufting der forresten? Er jo en del problemer med RROD pga for dårlig lufting. Skal få lagt opp noen bilder straks jeg har støvsugd og vaska bort hybelkaniner og ølflekker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 snip* Nice satt opp! Beyerdynamics i bakgrunnen og greier Får kjeksboksen god nok lufting der forresten? Er jo en del problemer med RROD pga for dårlig lufting. Skal få lagt opp noen bilder straks jeg har støvsugd og vaska bort hybelkaniner og ølflekker ja, derfor saken er så høy. Den er dessuten helt åpen på høyre siden der hovedvifteribben er. Trenger litt ryddig oppsett, har 11 USB greier tilkoblet laptopen nå så er ledninger i hytt og pine. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fant en slags skjermkabel fra 1990 i boden.. funka gitt ^^ Flott løsning, men har du den Dellen kobla opp med HDMI? Sånn kritisk sett så bør du prøve å eliminere flere kabler. SpecialForce: nei, ikke HDMI. Vet ikke helt hva kabelen heter. Hvordan det? Hehe, eliminering av kabler vil skje, men orker ikke gjøre om noe før jeg får 360 Elite i hus ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kan du ta et bilde av hvordan kontakten på kabelen er? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kan du ta et bilde av hvordan kontakten på kabelen er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er en helt vanlig VGA-kabel.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tillater meg å bare si det rett ut: newb! :!: Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Det er en helt vanlig VGA-kabel.. Da sier vi det men tror ikke den er helt ved sine fulle fem, så må nok fikse en HDMI-kabel ja.. Jeg tillater meg å bare si det rett ut: newb! :!: Moi? Endret 11. desember 2008 av Shocklez Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Soveplassen..Lå litt klær der nå Vinduet og julpynten Samsung 32'' og RiksTV Mitt hellige sted Pcn + rot Endret 11. desember 2008 av Korka Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eye! Der har du riktig julebrus vettu! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 åH, julebrus, juletre og nisselampe i vinduet! koselig Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Veit Edit: Fant en julenisse bamse i skuffen og en julenisselue på gulvet nå også Endret 11. desember 2008 av Korka Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Har adventsstjerna hengende i vinduet, er eneste julepynten jeg har her inne. Nå er Blu-Ray spilleren min bare en halvtime unna! EDIT: Det er AASS Julebrus som er tingen! Som ekte Drammenser må jeg drikke den og den er knallgod, dessuten så drikker julebruskongen den også! ~ Mortis360 Endret 11. desember 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Konkuranse: Hvem har riktig konsentrert søtningsstoff på flaske? Vinneren får et års gratis ekstraservice ved nærmeste rikssykehus til når mr.Diabetes endelig tar deg. Endret 11. desember 2008 av Motoko Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hamar Lillehammer Bryggeri <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå