Mr.Anki Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ville ha valgt sort kabinett Mortis360. Side 500! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som har gjort bula si klar for julen enda da? Skal henge opp noen lys og gjøre det litt koselig her snart jeg, men syns fortsatt et er litt for tidlig (: Vi har pynta Pynta første søndag i advent, så nå er det nisser i hele kåken, i tillegg til adventslys i vinduet og juleduker. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som har gjort bula si klar for julen enda da? Skal henge opp noen lys og gjøre det litt koselig her snart jeg, men syns fortsatt et er litt for tidlig (: Vi har pynta Pynta første søndag i advent, så nå er det nisser i hele kåken, i tillegg til adventslys i vinduet og juleduker. Noe sier meg at Eivind ikke pyntet så mye? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ja, sånn ser det ut hos oss (som da er meg og damen). Dette er stue nummer 1, vi har en til (som dere ser ut døren), men den er for rotete og for lite fotogen til at det er noe jeg gidd å ta med. Planen videre er å ta et stort s/v-bilde og dele det opp i 3 deler, ramme hver del inn og henge de ved siden av hverandre over tv'en. Må bare finne ut hvor jeg kan få skrevet ut noe i rett størrelse og kvalitet (også må jeg vel muligens få tatt bildet, da). Alle stearinlysene er for å holde varmen (fungerer faktisk rimelig greit). Endret 8. desember 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Lyst, ryddig og koselig Arbakadarba, pepperkakehus Hadde gjort seg veldig med noe på den veggen bak tven da ... leif Endret 8. desember 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Klart vi har pepperkakehus. Vi har faktisk to, det andre står i den andre stuen. Vi har nettopp flyttet inn, så det er en del som mangler, ja. Særlig når det kommer til tepper og veggpryd. Kan jo ikke tenke på alt. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 En 50 tommer hadde gjort seg Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Helt enig, skulle gjerne skiftet ut anlegget også, men samtidig prøver jeg å holde meg unna luksusfellen på tv3. Da passer det fint med et bilde. Uansett, er ikke lenge til julebonus fra jobben, så vi får se. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noe sier meg at Eivind ikke pyntet så mye? Haha, joda. Det er faktisk Eivind som er mest gira på pyntinga. Hadde det ikke vært for han, hadde vi ikke hatt noe å pynte med Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jepp, jeg er julemenneske. Jul uten nisser er ikke jul. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Arbakadarba liker den jule-vann-mugga du har ståene på benken Men julefyrstikkene tok jo bare kaka da! får det ikke mye mer koselig enn det ;D Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Julevannmuggen er til å ha flytelys i. De er jo selvfølgelig brent opp, så da har man jo bare en mugge med vann igjen. Og det blir jo ikke jul uten julefyrstikker, det sier jo seg selv! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Julepynt - ingen adgang. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg legger ut noen bilder etter jul, da jeg har fått gjort ferdig julvasken Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, sånn ser det ut hos oss (som da er meg og damen). Dette er stue nummer 1, vi har en til (som dere ser ut døren), men den er for rotete og for lite fotogen til at det er noe jeg gidd å ta med. Planen videre er å ta et stort s/v-bilde og dele det opp i 3 deler, ramme hver del inn og henge de ved siden av hverandre over tv'en. Må bare finne ut hvor jeg kan få skrevet ut noe i rett størrelse og kvalitet (også må jeg vel muligens få tatt bildet, da). Alle stearinlysene er for å holde varmen (fungerer faktisk rimelig greit). Hvilket objektiv bruker du på kameraet ditt? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tamron 11-18mm F/4.5-5.6 Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så akkurat en ting som topper julefyrstikkene, det må være nelikk appelsinen! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Synes nå nissegrisene på bordet slår alt anytime Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tamron 11-18mm F/4.5-5.6 Jeg la merke til at vidvinkelen var veldig bra:-) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tamron 11-18mm F/4.5-5.6 Jeg la merke til at vidvinkelen var veldig bra:-) Post 10000 grattiz ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå