Mr.Anki Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mangler bare et eksternt tastatur også nå Hva heter tv'en din? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Shocklez Hva syntes du om tv'n? Den kom veldig bra ut i en test, men jeg leste om noen som ikke var helt fornøyd.... Er på jakt etter ny tv serru;) Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er meget fornøyd jeg Fyrte opp Xbox 360 og Halo sist en kompis var på besøk, og det var smooth Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) LE40A559 og LE40A556 er vel akkurat den sammen TVen? Om det ikke er noen design forskjeller da.. Så kan jo lese tester om 556 også Ellers, nice Kommer en oppdatering fra meg snart og! Klarer noen å gjette hva? (hint se signaturen ) Endret 4. desember 2008 av jonas_blomster Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Blitt en tid siden sist jeg har lagt ut bilder av bula mi, og har flyttet et par ganger siden det, saa er vel kanskje paa tide aa legge inn noen nye [ Infected ] Imponerende utstyrspark! Så litt stusslig ut den d-linken oppå fireboxen der Stakkars lille DLink'en, moden for utskiftning snart den. Klarer bare aa haandtere noen hundre aktive sessions av gangen, og det er jo ikke stort , Juniper'en klarer 64.000, saa DLink'en er absolutt en liten flaskehals. Skal investere i to nye brannvegger, Cisco ASA/PIX og en annen etter jul ogsaa MvH [ Infected ] Ha! hvert borti den før ja.. Dessuten er strømforsyningene i de helt ræva, dør jo etter kort tid. Hadde en DIR-630 selv, helt elendig når det gjelder routing og antall pakker. Investerte nettop i nytt modem/router/wlan da gitt.. Draytek Vigor 2820. Temmelig digg boks med knall ytelse Draytek ser jo meget interresant ut. Har hatt problemer med aa finne respektable xDSL modemer, lurer meg paa om det blir ett Draytek Vigor 100 paa meg etter jul jeg. AA flytte hele administrasjonen og i det hele tatt over paa Juniper'en horest meget meget fristende ut MvH [ Infected ] Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Andrull: Pent ! Det kaller jeg bule Btw, skal se om jeg ikke får lasta opp noen bilder av min bule i løpet av helga. Bare ta en liten rydd og vask først Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 To "fantastiske" bilder Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fine bilder det ^^ Men drikker du rødsprit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Rødspriten er nok til å rense kjøleblokken som ligger på skrivebordet. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Raudsprit er eit godt alternativ til brus Neida, eller joda? Blokka rensa eg med vatn, burde vel brukt raudsprit og, men men. Raudspriten brukte eg til å renske av pastaen på skjermkortet som også ligg der. Er kjekt med plass til å gjere noko etter at eg fekk nytt bord Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Rødspriten er nok til å rense kjøleblokken som ligger på skrivebordet. Man bruker da ikke rødsprit til å rense kjøleblokker. Det man bør bruke er isopropanol da rødsprit inneholder fett som legger seg på kjøleblokken. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Rødspriten er nok til å rense kjøleblokken som ligger på skrivebordet. Man bruker da ikke rødsprit til å rense kjøleblokker. Det man bør bruke er isopropanol da rødsprit inneholder fett som legger seg på kjøleblokken. Problemet er at det er umuleg å skaffe isopropanol her i bygda :/ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Aceton er også godt egnet til slik rensing. Kanskje du har mulighet til åoppdrive dette. Er som regel litt mer vanlig å ha liggende. Eneste negative siden er at det er ganske sterkt, og det er ikke noe såesielt å søle det over alt. Hovedkort osv.. kan miste bla. litt farge der man søler. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Her er nerdebula mi hjemme ^^ Jeg selvutnevner pc'benken min til å være trådens mest stabile benk: en barstol+planke. Musematten min danner en bro fra bordet til sofaen som da blir nerdesentrum her i huset. Andre bildet viser utsikten fra sofaen av en ny innkjøpt 52" som jeg synes tar seg _svært_ bra ut i min lille bule. *gir fra seg et lite gledeskrik* Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe, er ikke på tide med nor ordentlig da, barstol + planke = noe vel primitivt Nice tv oppsett hvertfall! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Da kan jeg meddele dere at jeg har brukt enda mere penger. Har bestilt meg en Sony BDP-S350, den blir hentet på torsdag! EDIT: Ganske pent mogcaiz, men skaff deg ett ordentlig databord! ~ Mortis360 Endret 6. desember 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det den modellen (BD) som bruker flere minutter på å starte opp? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nope, det er nok helelr S300 du sikter til. Har selv BDP-S350, og bruker ikke altfor mange sekundene. Merket ivhertfall ikke spesielt forskjell fra en bra DVD-spiller fra Pioneer. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det den modellen (BD) som bruker flere minutter på å starte opp? Sony BDP-S350 går for å være en av de kjappeste Blu-Ray spillerne som er på markedet per dags dato, i allefall etter det jeg har fått med meg. Nope, det er nok helelr S300 du sikter til. Har selv BDP-S350, og bruker ikke altfor mange sekundene. Merket ivhertfall ikke spesielt forskjell fra en bra DVD-spiller fra Pioneer. Er nok S300 ja, har du oppgradert din til profile 2.0 Andrull? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå