phax Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ser bra ut det, men jeg ville valgt noen lavere stativer hvis jeg var deg. Høyttalerene kom rimelig høyt opp slik det ser ut nå. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ser bra ut det, men jeg ville valgt noen lavere stativer hvis jeg var deg. Høyttalerene kom rimelig høyt opp slik det ser ut nå. Vel, de er nøyaktig i ørehøyde, så jeg føler ikke noe behov for å ha lavere stativer i grunn. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vel da sitter du høyt og isåfall har du tven for lavt! Men jeg skal ikke være vrien. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hehe. Jeg sitter ikke så høyt, stativene ser bare veldig høye ut i det perspektivet. Og forøvrig står TVen for lavt, det blir et større og bedre et snart, som skal romme Concept CT-høyttaleren som skal inn. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fin rigg Heilage! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bula mi er oppdatert https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914787&hl= Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Wow! Fucking Nice Har selv vurdert å selge Pc bordet mitt å sette LCD skjermen på et annet mindre bord, sitter nemlig i en lenestol så det hadde vært det ultimate Endret 28. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har sansen for Dali Concept serien, så vurderer og bytte ut mine JM Lab Chorus 716S med ett par Dali Concept 6 i sort, føler at disse høytalerne jeg har nå ikke passer så godt fargemessig med resten av utstyret mitt. Tenker også på å kjøpe meg en Harman/Kardon AVR 255 etterhvert. Fikk endelig se ett godt bilde av Dali høytalerne i sort fra Heilage, og likte synet! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 De er utrolig fine ja, og de spiller utrolig bra. Ville anbefalt DALI til hvem som helst som ønsket seg et par passelig prisede høyttalere. Vil tro at Concept 6 er enda bedre enn mine, med tanke på at de er gulvstående (jeg foretrekker mindre og mer diskret høyttalere). Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Blitt en tid siden sist jeg har lagt ut bilder av bula mi, og har flyttet et par ganger siden det, saa er vel kanskje paa tide aa legge inn noen nye Nerdehuset. Vi faar starte med noen bilder av stuen. Veggen/tv'en (ca 5 x 2 meter). Vanskelig aa ta bilde av et "bilde" men ser meget mye bedre ut enn det ser ut til her Kontoret mitt, hvor jeg bedriver mesteparten av tiden Maskinene. Kjokkenet Husets hjerne.. ogsaa paa kjokkenet. Ene serverracket Andre racket (oppdatert bilde) Topp av rack (oppdatert bilde). Tilgangskontroll. Naar tre galne nerder bor i samme hus, er det lett for at ting blir en anelse ... "nerdete" MvH [ Infected ] Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nerdebule, rett og slett. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja det kan man si Pent Heilage! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det der var en skikkelig nerdebule gitt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Dere hadde litt utstyr ja Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, det må jeg si. Der snakker vi skikkelig nerdebule! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kanskje litt for ekstremt? Endelig fått tatt nytt bilde, flytta tven ca 12cm høyere opp på veggen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Veldig pent Mortis Men seriøst, dropp de jævla lysa Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men seriøst, dropp de jævla lysa Hvordan skal han dra damer da? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvordan skal han dra damer da? Hehe, tror ikke det er så mange Chicks som vanker rundt på denne forumdelen (ei heller på forumet) Kanskje det er omvendt, at han prøver seg på "the Others" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå