Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner meg virkelig ikke på dere som ønsker at det skal se ut som om det faktisk bor noen i leilighetene/rommene deres.

Et sted man bor bør ikke inneholde noe som helst personlig.

Hahahahah! :lol: Dagens beste? :p

Link tilbake til tidligere post som er opppdatert med nye bildet av TVen (for de som ikke er oppdaterte).

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Er en forskjell i å feste livet sitt på veggen og å gjøre det koselig. Vi har da ikke snakket så mye om "å feste livet på veggene" har vi vel, bare om fargevalg :p

Koslig er jo subjektivt. Jeg synes stilrent og sterilt er koslig, det synes kanskje ikke andre. Det er greit. Jeg tenker mer på det å ha bilder på veggene av familie/venner osv.

Lenke til kommentar
Koslig er jo subjektivt. Jeg synes stilrent og sterilt er koslig, det synes kanskje ikke andre. Det er greit. Jeg tenker mer på det å ha bilder på veggene av familie/venner osv.

Jeg liker også å ha veggene tomme, eneste jeg har hengende der er en klokke som er større enn TVen min :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
..ja? :p

Hvorfor? Hva oppnår dere?

Meh. Jeg er vel bare merkelig. :)

Jeg sitter fortsatt på gutterummet som er nogenlunde uforandret, sånn ala hva som er på veggen, fra de siste 10 år :p Liker ikke å ha veggene helt tomme, jeg må ha plakater eller noe. Sterilt er digg det, men jeg liker det sterilt men med mer varme farger en hvir/svart.

Lenke til kommentar
Jeg sitter fortsatt på gutterummet som er nogenlunde uforandret, sånn ala hva som er på veggen, fra de siste 10 år :p Liker ikke å ha veggene helt tomme, jeg må ha plakater eller noe. Sterilt er digg det, men jeg liker det sterilt men med mer varme farger en hvir/svart.

Ikke misforstå, jeg har gjerne kunst på veggene. Et vakkert bilde kan gjøre mye for et rom. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...