Sewero Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Heilagea; røyka no shit inatt? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 I lol'd Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg skjønner meg virkelig ikke på dere som ønsker at det skal se ut som om det faktisk bor noen i leilighetene/rommene deres. Et sted man bor bør ikke inneholde noe som helst personlig. Hahahahah! Dagens beste? Link tilbake til tidligere post som er opppdatert med nye bildet av TVen (for de som ikke er oppdaterte). ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 What'n'the hell? Trodde dere jeg spøkte? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg er fortsatt usikker. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ingen grunn til å være usikker, jeg har da frontet det synet før. Hvorfor vil folk egentlig feste livet sitt til veggene rundt seg? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er en forskjell i å feste livet sitt på veggen og å gjøre det koselig. Vi har da ikke snakket så mye om "å feste livet på veggene" har vi vel, bare om fargevalg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er en forskjell i å feste livet sitt på veggen og å gjøre det koselig. Vi har da ikke snakket så mye om "å feste livet på veggene" har vi vel, bare om fargevalg Koslig er jo subjektivt. Jeg synes stilrent og sterilt er koslig, det synes kanskje ikke andre. Det er greit. Jeg tenker mer på det å ha bilder på veggene av familie/venner osv. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Koslig er jo subjektivt. Jeg synes stilrent og sterilt er koslig, det synes kanskje ikke andre. Det er greit. Jeg tenker mer på det å ha bilder på veggene av familie/venner osv. Jeg liker også å ha veggene tomme, eneste jeg har hengende der er en klokke som er større enn TVen min Endret 20. november 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 ..ja? Hvorfor? Hva oppnår dere? Meh. Jeg er vel bare merkelig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Den posten du quotet kom i feil tråd, endret den *peke to poster over* Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 ..ja? Hvorfor? Hva oppnår dere? Meh. Jeg er vel bare merkelig. Jeg sitter fortsatt på gutterummet som er nogenlunde uforandret, sånn ala hva som er på veggen, fra de siste 10 år Liker ikke å ha veggene helt tomme, jeg må ha plakater eller noe. Sterilt er digg det, men jeg liker det sterilt men med mer varme farger en hvir/svart. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg sitter fortsatt på gutterummet som er nogenlunde uforandret, sånn ala hva som er på veggen, fra de siste 10 år Liker ikke å ha veggene helt tomme, jeg må ha plakater eller noe. Sterilt er digg det, men jeg liker det sterilt men med mer varme farger en hvir/svart. Ikke misforstå, jeg har gjerne kunst på veggene. Et vakkert bilde kan gjøre mye for et rom. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Neida jeg tviler på at du er så "kald" Et vakkert bilde kan gjøre mye ja, hvertfall hvis rommet er veldig sterilt med mye hvitt er det fint med fargerike bilder på veggen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Neida jeg tviler på at du er så "kald" Et vakkert bilde kan gjøre mye ja, hvertfall hvis rommet er veldig sterilt med mye hvitt er det fint med fargerike bilder på veggen. Jepp. Har helt hvite vegger her, men god kunst koster halvparten av leilighetens verdi. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Halvparten av leilighetens verdi? Eer du litt kresen eller Finnes ganske mye fint for en billig penge også, mener nå jeg da. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg snakker om store kanvaser. Jeg ønsker et stort, flott maleri på den ene veggen, som nå står helt naken. Kanskje ikke halve verdien, men sikkert rundt en tredjedel/fjerdedel. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 T homas, hvor kjøpte du det? Er platene satt på selv eller var det originalt? Hva da kjøleskapet? Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 T homas, hvor kjøpte du det? Er platene satt på selv eller var det originalt? Hva da kjøleskapet? Ja det var det han mente... Lenke til kommentar
T homas Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvilke plater? Kjøleskapet ble reddet når et lokalt hotel skulle gjøres om. Så det er en "autentisk miniBar" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå