T homas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har pusset opp litt. Er ikke helt ferdig mangler litt kabelgater og en opprydning. Første du ser "Kroken min" Tven og kjøleskapet. Lurer på og kaste det ut, tar litt stor plass. Senga og skapløsning Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tven og kjøleskapet. Lurer på og kaste det ut, tar litt stor plass. Tv'en eller kjøleskapet? Men ellers var det fint, litt mye kabelrot kanskje.... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ganske fint T homas, samme for deg 2mmy91. Har da fått TVen i hus! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
T homas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Tven og kjøleskapet. Lurer på og kaste det ut, tar litt stor plass. Tv'en eller kjøleskapet? Men ellers var det fint, litt mye kabelrot kanskje.... Tenkte på kjøleskapet Har "litt" kabelrydding igjen ja. Men skal få handlet meg noe mer thorsman skinne så blir det bra. Har skrudd opp projektoren også nå men finner ikke festene til lerretet så det må vente litt. Fin tv Mortis360 42" eller er det 50"? Endret 19. november 2008 av T homas Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det var tv'en på plass ja Mortis360 Lekkert! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er en 42" Grundig TV, sålangt er jeg fornøyd med den. Lurer litt på om jeg må flytte braketten til veggfestet rundt 10cm høyere, tror den henger litt lavt nå. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tven og kjøleskapet. Lurer på og kaste det ut, tar litt stor plass. Tv'en eller kjøleskapet? Men ellers var det fint, litt mye kabelrot kanskje.... Tenkte på kjøleskapet Har "litt" kabelrydding igjen ja. Men skal få handlet meg noe mer thorsman skinne så blir det bra. Har skrudd opp projektoren også nå men finner ikke festene til lerretet så det må vente litt. Fin tv Mortis360 42" eller er det 50"? Jeg kan godt overta kjøleskapet vis du skal ha det vekk for en billig penge, kunne trenge noe slikt her inne Lenke til kommentar
Porto Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 sykt najs med den nye tv. digger rommet ditt(Y) Lenke til kommentar
T homas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg kan godt overta kjøleskapet vis du skal ha det vekk for en billig penge, kunne trenge noe slikt her inne Brodern arver det nok Hva slags veggfeste er det du har Mortis? og hvordan har du fått Xbox menyen til og se slik ut? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 T homas, hvor kjøpte du det? Er platene satt på selv eller var det originalt? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg kan godt overta kjøleskapet vis du skal ha det vekk for en billig penge, kunne trenge noe slikt her inne Brodern arver det nok Hva slags veggfeste er det du har Mortis? og hvordan har du fått Xbox menyen til og se slik ut? Den nye oppdateringa til Xbox 360 ga dashboardet en overhaling Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vakkert som vanlig Mortis, grattis med tv Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kan jeg få bula di Mortis? Den er nydelig Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det var tv'en på plass ja Mortis360 Lekkert! Veldig fornøyd med denna TVen, den er rett og slett griselekker! sykt najs med den nye tv.digger rommet ditt(Y) Takker, har brukt mye penger og tid. Hva slags veggfeste er det du har Mortis? og hvordan har du fått Xbox menyen til og se slik ut? Veggfestet er ett helt enkelt ett fra biltema til 150kr. Ellers så er XBOXen oppdatert i dag, med helt nytt grensesnitt. Vakkert som vanlig Mortis, grattis med tv Takker, den nye TVen er lekker, bildet på den imponerer meg! Kommer nytt bilde i morgen, har flyttet TVen 10cm høyere opp på veggen, den var veldig lav. ~ Mortis360 Endret 19. november 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du har kanskje det mest hjemmekoselig rommet her, lys og greier Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kan jeg få bula di Mortis? Den er nydelig Haha *passe ekstra godt på rommet sånn at det ikke blir stjålet*. Du har kanskje det mest hjemmekoselig rommet her, lys og greier Tenner bare lysene i helgene, når det er besøk og jeg tar bilder da! Jeg liker det litt mer hjemmekoselig, istedenfor disse hvite rommene som blir for sterile for min del. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg er helt enig, for mye hvitt blir for kaldt liksom Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg er helt enig, for mye hvitt blir for kaldt liksom Det blir for sterilt, og veldig utrivelig. Fra hvitt til beige så er det stor forskjell, det er en mye varmere farge. Sitter å vurderer noen bakhøytalere, muligens JBL ES10. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kan jeg få bula di Mortis? Den er nydelig Haha *passe ekstra godt på rommet sånn at det ikke blir stjålet*. Haha, ikke vær forundret om den er borte i morgen. Du vet.. Hof ligger kun en halvtimes biltur unna Drammen. Kan jeg få bula di Mortis? Den er nydelig Haha *passe ekstra godt på rommet sånn at det ikke blir stjålet*. Haha, ikke vær forundret om den er borte i morgen. Du vet.. Hof ligger kun en halvtimes biltur unna Drammen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg er helt enig, for mye hvitt blir for kaldt liksom Jeg skjønner meg virkelig ikke på dere som ønsker at det skal se ut som om det faktisk bor noen i leilighetene/rommene deres. Et sted man bor bør ikke inneholde noe som helst personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå