Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Kan laste opp flere bilder hvis dere vil se, men det blir offtopic, blir det ikke? >_>

 

Nei, nei sleng på :D

 

Hehe ;D Da får det bli noen fra i fjor som jeg tok ikke så lenge etter oppussinga.

 

Første bilde er ved resepsjonen, med møterommet i bakgrunnen. Står du helt inntil tak-til-gulv vinduet der inne, så står du på kanten fra femte etasje og ser rett ned på gatene utenfor bygget. Ikke så veldig høyt, men fortsatt freaky ^^;

 

Andre bildet er også tatt fra resepsjonsrommet (snudd 180 grader rundt). Min arbeidsplass på venstre side, loungen på høyre, og videre innover til er det administrasjonen + de andre selskapene som driver med spill, animasjon og tv. De er ikke så fine, hehe.

 

ps. disse bildene tok jeg med hensikt for å skryte med den gangen, overdrevet mye cleanup i photoshop med andre ord ;(

post-42197-1226871003_thumb.jpg

post-42197-1226871013_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da har jeg fiksa litt på rommet mitt igjen, begynner å bli skikkelig hjemmekoselig nå ^^

 

 

 

Klesskap med keyboard, noen esker og FJUS fra IKEA

IMG_9985.jpg

 

Senga og TV-bordet jeg bruker som fotskammel når jeg ser TV

IMG_9982.jpg

 

Hylle med bøker, DVDer, sprit og annet som er viktig i livet mitt

IMG_9980.jpg

 

Nerde-stedet <3

IMG_9981.jpg

IMG_9977.jpg

IMG_9986.jpg

 

Close-up venstre

IMG_9987.jpg

 

Close-up midten

IMG_9988.jpg

 

Close-up høyre

IMG_9989.jpg

 

TV

IMG_9990.jpg

 

Under

IMG_9991.jpg

 

Halvveis komfy stol

IMG_9992.jpg

 

 

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Interessant. Data og Elektronikk.. hmm aldri hørt om, spesifikt navn? Hva gikk du VG1?

Har egentlig lyst å gå noe rundt data jeg også, men ser ikke noe spesifikt.

Skal du utdanne deg innenfor noe med data så er IKT-Servicefag valget, der er alt data-relatert.

Fullførte den linja nå i sommer, kjedelig men gikk greit gjennom året. Er nå i læra og trives veldig godt! :new_woot:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Hehe.

 

Går VG2 data og elektronikk, alle har stasjonær pc.

 

Interessant. Data og Elektronikk.. hmm aldri hørt om, spesifikt navn? Hva gikk du VG1?

Har egentlig lyst å gå noe rundt data jeg også, men ser ikke noe spesifikt.

Valgene man har etter VG1 elektro: Automatisering, elenergi, data elektronikk, flyfag.. og endel flere småveier.

Går selv VG2 data elektronikk... men nok OT fra min side :)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Valgene man har etter VG1 elektro: Automatisering, elenergi, data elektronikk, flyfag.. og endel flere småveier.

Går selv VG2 data elektronikk... men nok OT fra min side :)

Du glemte IKT-Servicefag, som er ett kryssløp. Altså man kan ta hvilket som helst VG1 og begynne på IKT-Servicefag VG2, men vil si det kan være en fordel å ha gått VG1 Elektro først.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...