Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Skal se om jeg får postet bilder om 2 uker etter jeg har byttet ut en del ting på rommet Lenke til kommentar
ntls Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 - Kan laste opp flere bilder hvis dere vil se, men det blir offtopic, blir det ikke? >_> Nei, nei sleng på Hehe ;D Da får det bli noen fra i fjor som jeg tok ikke så lenge etter oppussinga. Første bilde er ved resepsjonen, med møterommet i bakgrunnen. Står du helt inntil tak-til-gulv vinduet der inne, så står du på kanten fra femte etasje og ser rett ned på gatene utenfor bygget. Ikke så veldig høyt, men fortsatt freaky ^^; Andre bildet er også tatt fra resepsjonsrommet (snudd 180 grader rundt). Min arbeidsplass på venstre side, loungen på høyre, og videre innover til er det administrasjonen + de andre selskapene som driver med spill, animasjon og tv. De er ikke så fine, hehe. ps. disse bildene tok jeg med hensikt for å skryte med den gangen, overdrevet mye cleanup i photoshop med andre ord ;( Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jævlig bra kontor. Liker veldig godt den stilrene måten dere har innredet på. Skal få lastet opp noen bilder når kontoret/studioet mitt er i boks og. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Stilrent, men alikevel varmt. Syntes ofte at det kan bli veldig kaldt når man velger å kjøre stilrene linjer:) Toppscore til interiørarkitekten:)...eller den som har designet det:P Endret 17. november 2008 av Pus_1808 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tenkte nå at jeg kunne legge ut et bilde av pulten min på skolen, regner den jo nesten som en bule, hvertfall med tanke på at jeg tilbringer nesten 8timer der hver dag. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gikk ann å være der Hva lags linje går du? Har alle elevene en stasjonær pc hver? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hehe. Går VG2 data og elektronikk, alle har stasjonær pc. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Og har du to laptopper i tillegg Hva måler dere med det apparatet som er på hyllen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jepp Det som er på hyllen er ikke et måleapparat, det er en regulerbar strømforsyning. Kan gi ut en spenning på oppptil 30V. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Liten oppdatering fra arbeidsplassen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Da har jeg fiksa litt på rommet mitt igjen, begynner å bli skikkelig hjemmekoselig nå ^^ Klesskap med keyboard, noen esker og FJUS fra IKEA Senga og TV-bordet jeg bruker som fotskammel når jeg ser TV Hylle med bøker, DVDer, sprit og annet som er viktig i livet mitt Nerde-stedet <3 Close-up venstre Close-up midten Close-up høyre TV Under Halvveis komfy stol Endret 17. november 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Meget fett, Datasmurf Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hehe. Går VG2 data og elektronikk, alle har stasjonær pc. Interessant. Data og Elektronikk.. hmm aldri hørt om, spesifikt navn? Hva gikk du VG1? Har egentlig lyst å gå noe rundt data jeg også, men ser ikke noe spesifikt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Gikk Vg1 elektro. Linjen heter data og elektronikk. http://vilbli.no/4daction/WA_Kursbeskrivel...--_V.ELDEL2---- Skal sies at spesielt mye data er det ikke. Handler mer om det grunnlegende innenfor elektronikk, nemlig hvordan en transistor, kondensatorer o.l fungerer. Endret 17. november 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Interessant. Data og Elektronikk.. hmm aldri hørt om, spesifikt navn? Hva gikk du VG1?Har egentlig lyst å gå noe rundt data jeg også, men ser ikke noe spesifikt. Skal du utdanne deg innenfor noe med data så er IKT-Servicefag valget, der er alt data-relatert. Fullførte den linja nå i sommer, kjedelig men gikk greit gjennom året. Er nå i læra og trives veldig godt! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hehe. Går VG2 data og elektronikk, alle har stasjonær pc. Interessant. Data og Elektronikk.. hmm aldri hørt om, spesifikt navn? Hva gikk du VG1? Har egentlig lyst å gå noe rundt data jeg også, men ser ikke noe spesifikt. Valgene man har etter VG1 elektro: Automatisering, elenergi, data elektronikk, flyfag.. og endel flere småveier. Går selv VG2 data elektronikk... men nok OT fra min side Endret 17. november 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Valgene man har etter VG1 elektro: Automatisering, elenergi, data elektronikk, flyfag.. og endel flere småveier.Går selv VG2 data elektronikk... men nok OT fra min side Du glemte IKT-Servicefag, som er ett kryssløp. Altså man kan ta hvilket som helst VG1 og begynne på IKT-Servicefag VG2, men vil si det kan være en fordel å ha gått VG1 Elektro først. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Ah, forstår Takk for tydelig info Ryddet rommet mitt HELT igår, kastet ting jeg aldri trengte eller brukte osv. Har ikke vært så ryddig her på lenge. Æsj, finner ikke kameraet mitt... Gidder ikke ta bilder med telefonen, får det til å se så stygt ut Endret 17. november 2008 av SLi Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Stilrent det der Tror du har de samme høyttalerne jeg hadde noen år tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå