SpecialForce Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 neinei, helt uenig, tynn dyne er best! Jupp, jeg liker å fryse jeg også Neh svære lange dyner er det som gjelder, men det må ikke være så Dun-dyne - det klør sånn halvveis og blir ukomfertabelt Tull, sover selv med dundyne. Du kan ikke ha kvalitet i de dynene. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 rommet i veldig fint perspektiv, skal egentelig stå en tv i enden av senga,men ikke nå EDIT: når huset først ligger på finn så tar jeg meg den friheten (?) til og slenge ut link jeg ;D nerdecrib`n Nice! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Bor i Sør Odal du ja Haelas...Besøk meg i Vinger da Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Odøling av bestekvalitet : Dkjenner vell noen raggere men Lars Arne Aaslund har jeg nok aldri hørt om, dessverre. Tror han er Nord odøling, Larsi burde du kjenne vett, de som har gått på overflateteknikk har endel synspunkter på han (Men nok OT) Endret 9. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har ikea sluttet å selge denne stolen med høy rygg? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ser ihvertfall sånn ut, men den er ikke å anbefale, Armlenene mine datt regelrett av (etter 3 måneders bruk). Kanskje jeg bare var uheldig, men synes ikke stolen var spesielt god å sitte i, derfor kjøpte jeg meg heller en svær lenestol Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Da tror jeg nesten at du har vært uheldig, min stol har holdt i ihvetfall 5år nå og den er omtrent som ny, trenger bare litt olje for vippemekanismen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Kan noen anbefale meg en myk og god kontorstol med armlener og høy rygg ? Endret 11. november 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan noen anbefale meg en myk og god kontorstol med armlener og høy rygg ? Det finnes en veldig fin butikk i lillestrøm, husker aldri hva den heter, men mener å huske at de hadde veldig billige stoler (Og seff gode), nå vet jeg ikke om de selger på nett Ellers så er finn.no å anbefale Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jysk? Eneste jeg kan komme på som ligger i lillestrøm.. : P Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan noen anbefale meg en myk og god kontorstol med armlener og høy rygg ? Stolen Karsten fra IKEA er å anbefale. Den er kjempe god å sitte i (jeg er veldig kresen på hva som er godt og ikke). Den kanskje ikke super-myk/stressless myk, men setet former seg etter rumpa og man sitter veldig komfortabelt i hvert fall;) Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har ikea sluttet å selge denne stolen med høy rygg? De har denne med høy rygg på europris : ) Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De har denne med høy rygg på europris : ) Så visst du har 'mer til overs' kan du kjøpe ein til meg og Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Update! Resten av anlegget er i hus! Her en link til "min hjemmekino" på Avforum LINK Her ser man det meste. Høyttalerne er av typen KEF IQ9 og centeren er en KEF IQ60c, TVen er en 47LG6000, forsterkeren er Yamaha RXV-663, PS3 40GB og ACERbærbar med 4gb ram og Blu-ray. Samme bilde uten cover på høyttalerne. Liker Uni-Q systemet til KEF, og mangel på elementer er det ihvertfall ikke Et "birdview" bilde av høyttaleren. Prøvd å legge kabelen litt pent, her ser man at kabelen går bak lista. Kabelen er monstercable nærbilde av KEFIQ60c uten frontcover. Litt annerledes basselementer på den nye "tier" serier, og med en "spreder" av noen slag på diskanten. Her er da elektronikken i det nye skapet. IQ9ene er bi-ampa. Nærbilde av RXV-663en. Bilde av bassern, en KEF CUBE2. Her går også kabelen bak lista. Her er da fjernkontrollene. Liker tastaturet da det fungerer utmerket når jeg bruker PCen som mediasenter Stolene, ganske behagelige og ikke så dyre, og KEF IQ50 så klart Samme bilde uten frontcover. "Birdview" av IQ50 :-) PCen med PC og skjermer. Link til arbeidsloggen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kan noen anbefale meg en myk og god kontorstol med armlener og høy rygg ? Sånn treningsball er diggbart jonas: Meget meget pent, og sinnsykt pene høyttalere - og oppsett! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sykt digg oppsett jonas! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kan noen anbefale meg en myk og god kontorstol med armlener og høy rygg ? Sånn treningsball er diggbart Vil nok ha med en ordentlig stol og ikke en ball. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Si meg, har du utkledd storsubben som en komfyr, Jonas? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Må da være litt upraktisk å ha høyttaleren foran komfyren? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er vel det som kalles "burn in" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå