Mortis360 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvor har du startet å jobben Mortis360? IKT-Lærling, Drammen Videregående Skole. 10minutter reisevei hver vei. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvor har du startet å jobben Mortis360? IKT-Lærling, Drammen Videregående Skole. 10minutter reisevei hver vei. ~ Mortis360 Grattis Mortis Smakte vel godt å få den vel? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Grattis Mortis Smakte vel godt å få den vel? Jau, veldig fornøyd. Kort vei, greie folk å jobbe med Veldig mye godt for øynene og hvile seg på der også, syykt mye pene jenter. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hehe, du får være forsiktig med småripsen da Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hehe, du får være forsiktig med småripsen da De er ikke mer maks enn 3 år yngre da. ~ Mortis360 Endret 3. november 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nå har jeg med mine utrolige kunnskaper når det gjelder SketchUp, klart å legge til ting som skal forstille møbler. Så, tror dere dette vil funke? EDIT: Er vel lurt å legge ved bildet? Endret 3. november 2008 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvis det er meninger du er ute etter så kan jeg påpeke to-tre ting jeg stusser litt over i den arbeidstegningen. For det første ser jeg ikke helt greia med å ha en hylle på siden av sengen hvor senga kanskje heller kunne flyttes helt inntil veggen, av rent praktiske grunner. Jeg kan også se for meg at det store klesskapet kommer til å "stjele" en del av plassen når en går inn og ut av rommet, altså at det blir litt vel trangt. Sist vil jeg påpeke en noe merksnodig plassering av TV (TV-bord); hvor i all verden skal du sitte? Med senga slik vil den ikke akkurat fungere som en sofa. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kan ikke komme på en bedre løsning i farta.. Men vil ikke stolene komme veldig nære senga? Eller blir jeg "lurt" av bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Stoler? Her er et 3d-bilde: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Motoko: Senga skal vel egentlig stå helt inntil veggen, men det ble noe rart med tegninga, så jeg måtte ordne det sånn. Senga er jo vendt mot TVen, som du ser på 3D-bildet. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gikk ut ifra at du har en eller annen form for stol siden du har skrivebord Men tror det blir den beste måten å plassere møbelene på, eneste du kanskje kan vurdere er å ha gitaren på andre siden av rommet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ånei, tror det med stolen skal gå ganske bra. Har blitt blitt bedre i SketchUp, så nå har jeg lastet ned modeller av de fleste varene, så det ser litt bedre ut. Legger ut enda et bilde i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå tror jeg det er lettere å se hva som er hva. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå ble det hele plutselig litt mer logisk. Ser greit ut Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja ser ut som det er en fin måte å organisere plassen på Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) rommet i veldig fint perspektiv, skal egentelig stå en tv i enden av senga,men ikke nå EDIT: når huset først ligger på finn så tar jeg meg den friheten (?) til og slenge ut link jeg ;D nerdecrib`n Endret 8. november 2008 av Haelas Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Odøling jah, kjenner du Lars Arne Aaslund - Raggern (Gammal fyr I know)? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Litt av et hus Haelas Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Odøling jah, kjenner du Lars Arne Aaslund - Raggern (Gammal fyr I know)? Odøling av bestekvalitet : D kjenner vell noen raggere men Lars Arne Aaslund har jeg nok aldri hørt om, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå