Tunky Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du har helt rett. Han maler beige over blå. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Faen for et surr. Er de ikke beige han maler den da Giallorossi? Den var grå før han malte (til tross for at den ser blå ut på bilde) Nå maler han den beige? Eller er det JEG som er ute å kjører? Jeg maler veggen beige nå, og på det bildet ser den gamle fargen blå-aktig ut. Men den er GRÅ! Du har helt rett. Han maler beige over blå. Du har delvis feil, jeg maler beige over GRÅ! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 I lol'd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg likte ikke helt blåfargen, men det viktigste er at du liker den. Uansett, det ble veldig bra. Fordi som lurte. Jeg brukte ironi da jeg skrev dette! Jeg visste egentlig at det ville føre til debatt hos dem som ikke skjønte det. Endret 28. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Klix Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her er min nerdebule: Oppsett; Sony Bravia VPL-VW60 full hd prosjektor, Dali Ikon 8 surround sound, Pioneer VSX-AX2AS Reciever og Pioneer PD-S707 CD spiller. Samt en 2 år gammel HP-pc og PS3 Ellers er det 2 stressless sofaer en stressless stol og en svær brun sofa. Full HD Nærme 200 tommer?: Til sammenligning er flasken på den midtre høytalleren en 1 og en halv litersflaske med bris: Den store brune sofaen og kjøleskapet: Stressless sofa, prosjektoren hengende fra taket, samt en svær hylle med alle dvd'ene, ps3 spillene og masse rask: Døren, pc'en og en stressless sofa til: Det gamle annlegget: Stemmningen blir litt ødelagt av blitzen på kameraet men.. Hva syns folket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg tror et lerret hadde gjort underverk! Edit: og noen plakater på veggene. Endret 28. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Klix Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Snakker du til meg? Isåfall er veggen malt med en spesiell maling laget for å vise projektorbilder på, så den er det ingenting å utsette på Er nok bare det dårlig kameraet mitt... Når det kommer til plakater liker jeg det cleant, syns det er forstyrrende med masse ting rundt når man ser på film, ellers takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bula si det! fete møbler! haha rosa stolen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så ... nakne vegger. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg visste egentlig at det ville føre til debatt hos dem som ikke skjønte det. There is no such thing as an honest troll. Du eksisterer ikke, altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så ... nakne vegger. Ja, man skulle tro dette hadde en negativ effekt på akustikken. Lenke til kommentar
Klix Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så ... nakne vegger. Ja, man skulle tro dette hadde en negativ effekt på akustikken. Nja, har et slags filt teppe som gjør mye av jobben Lenke til kommentar
foorex Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 På tide med en update av rommet da.. Har pusset opp litt og her er resultatet: Hvilket skrivebord er det du har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, man skulle tro dette hadde en negativ effekt på akustikken. Nja, har et slags filt teppe som gjør mye av jobben Jeg tenkte mer på førsterefleksjon fra veggene. Uansett, det er greit å vite at man greier tyne enda mer ut av anlegget med noe "rom-tweaks". Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gir ett bilde nå, mangler noen småting rundt omkring.. Mangler list rundt vinduet, men de kommer i morgen! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ser flott ut det der Mortis360 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja ser utrolig bra ut, veldig stilrent! me like Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Helt greit, men den dyna di så relativt fattig ut Må skaffe deg en svær dyne gutt Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 neinei, helt uenig, tynn dyne er best! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 neinei, helt uenig, tynn dyne er best! Jupp, jeg liker å fryse jeg også Neh svære lange dyner er det som gjelder, men det må ikke være så Dun-dyne - det klør sånn halvveis og blir ukomfertabelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå