Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Har aldri skjønt poenget med dyre og svære høyttalere. Kjøp deg et tv og billig surround heller for svarte?  :dontgetit:

Er gjerne sånn fjortisinteresse. Folk bruker gjerne mykje penger på anlegg rett etter dei er konfirmert, og etter nokre års tid tid har interessa dabba av, og dei angrer som faen.

Regner med dere sikter til mitt anlegg nå. Det har seg slik at jeg fyller 24 om litt over en måned. Så fjortisgreie???

Det har vel noe med at jeg er interessert i det meste av tekniske ting. Tror nok ikke den interessen vil forsvinne med det første. Jeg synes faktisk det er ganske digg å ha egen kino(nesten).

Jeg legger meg aldri opp i hva andre bruker sine penger på. Det burde ikke dere heller.

Og til slutt. Jeg brukte konfirmasjonspenga mine på en Suzuki TS-X og et helvetes trimsett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Og til slutt. Jeg brukte konfirmasjonspenga mine på en Suzuki TS-X og et helvetes trimsett.

Capowned!

Jeg forstår det selvsagt hvis man er spesielt interessert, men nå for tiden skal absolutt alle ha forbanna store høyttalere ved siden av et tv som kanskje ikke er større enn 28" 4:3. Jeg foretrekker bilde foran lyd anyday.

Lenke til kommentar
Har aldri skjønt poenget med dyre og svære høyttalere. Kjøp deg et tv og billig surround heller for svarte?  :dontgetit:

Er gjerne sånn fjortisinteresse. Folk bruker gjerne mykje penger på anlegg rett etter dei er konfirmert, og etter nokre års tid tid har interessa dabba av, og dei angrer som faen.

Regner med dere sikter til mitt anlegg nå. Det har seg slik at jeg fyller 24 om litt over en måned. Så fjortisgreie???

Det har vel noe med at jeg er interessert i det meste av tekniske ting. Tror nok ikke den interessen vil forsvinne med det første. Jeg synes faktisk det er ganske digg å ha egen kino(nesten).

Jeg legger meg aldri opp i hva andre bruker sine penger på. Det burde ikke dere heller.

Eg sikta iallfall ikkje til deg, men til den generelle konfirmasjonsutbetalingsbruken rundt her eg bor. :)

Lenke til kommentar
Lættis:

Høyttalerene på pc`en din ser kulere ut om du tar av det sorte. Syns iallfall jeg. Jeg har gjort det.

Hender jeg tar dem av, men jeg liker best at de står på.

Strategery: Mikael arbeidsbord med mikael skuffeseksjon i eik?

Lenke til kommentar

Ja da har jeg fått anlegget mitt jeg også z5500 (elns?)

Buleoversikt1.jpg

Her er en oversikt hvordan det er atm

Sub1.jpg

Dette er en 10" aktiv sub, til å være liten syns jeg den er JÆVLIG bra.

Legg merke til den store papp esken anlegget kom i... Den skal jeg ta vare på å ta til bruk når jeg skal på lan :D

Bakhoyttalere1.jpg

Bakhøyttalerene, Det bladet i midten er et fargekart skal male rommet, blir enten i gult eller lyseblått.. Og ja de grønne klærne er kiwi klær.

Styretingen1.jpg

Her er den kule styretingen, mange kule funksjoner :)

FISJ1.jpg

HUFFAMEG, disse er bare i bruk når folka har lagt seg her :p

Lenke til kommentar
Ligner veldig på den typen man får kjøpt på Jysk og lignende, til rundt 500 eller noe.

Har slike på tilbud til 389 kr hos Møbelringen. Men da jeg skulle ut å kjøpe, hadde de såklart ikke mer igjen :roll: Regner med at situasjonen er den samme rundt om ellers i landet også.

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Det er mange butikker som fører sånne stoler. Tror også Skeidar har hatt noe lignende. Helt kurant stol. Har to typer her hjemme, den ene har VELDIG trang "vippefunksjon", men det er sikkert noe feil med stolen (ja, har prøvd å løsne den store "skruen" i bunn". Den jeg bruker er helt fin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...