rublings Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har du i det hele tatt lest innlegget mitt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Oooh, time to sleep i think Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvor skal du flytte hen da? Hybel? Forlater du Åsane eller? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Neinei, er ikke lenger enn hageleiligheten Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Neinei, er ikke lenger enn hageleiligheten Heldiggis, vil flytte ned i utleien vår jeg og, men er litt stort 90kvm. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, jeg får vel rundt 50kvm Tenkte at jeg kanskje skulle lage en egen arbeidslogg her på forumet, siden absolutt alt av vegger er revet ned. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 You do that .. I bergen du skal bo? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Han skal vel bare flytte ned i familiens hageleilighet, som befinner seg sammen med huset i Åsane Jaja, noen som har noe ris og ros? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Synes du har det veldig fint kommer til å bli smood med ny tv! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Takker Satser på det jeg og. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Yo Skal slenge ut noen flere bilder snart, har bestilt meg denne Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer med kjøp av meget god tv!! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Takker Xbox 5.1 anlegg og Xbox 360 Elite følger også med tida, da snakker vi utestenging fra omverdenen :!: EDIT: bestilte tv-en på lørdag, og tv-en er fremme på Posten i dag. Way to go, Komplett Tv´n i hus! Endret 21. oktober 2008 av Shocklez Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Se bula mi i signaturen. Har til opplysning måtte bytte ut den fine røde sofaen med en 120cm bred rammemadrass som er driiit myk og god å sove på Oppdaterte bilete kjem asap. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mitt krypinn. Work in progress. Toppen av høyre fronthøytaler (Audiophysic Virgo 5). Høyre bakhøytaler (Audiophysic Brilom II) Venstre bakhøytaler Kjøkken Lenke til kommentar
WASD Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har kjøpt ny stol, og fått ramma inn bildene, må bare få hengt de opp på veggen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Finner visst ikke igjen gamlerommet. Tror nok hvertfall at jeg kan slenge ut det nye. EDIT: Ser nå at blitzen har gjort alt litt for lyst. Veggene er grønnere enn det ser ut som. Her er den fantastiske utsikten som møter meg i det jeg kommer inn på rommet! TV-bord og bassgitar. TV-bordet består av en Xbox 360 Premium, en 32" Samsung TV og receiveren til surround-anlegget mitt (+ en fantastisk stygg bordantenne. Pappa skulle fikse så jeg kobla meg på en ubrukt antenne på veggen på utsida rommet mitt. Det har han gått vekk fra fordi det er for høyt oppe. Høydeskrekk har han.) Hmm. Man ser visst fingermerkene/fettmerkene på bassen ganske tydelig. Heldigvis ser man ikke støvet på TV-bordet. Senga som også fungerer som "sofa" for TVen. Er også her jeg spiller når jeg er på rommet. Ikke optimalt. Ønsker meg en sovesofa, men har nok litt lite plass. Skrik-Homer-plakaten er litt fucka plassert. I grunnen ønsker jeg å bli kvitt plakatene og heller henge opp noen fine bilder eller noe. Vinduet er punktert, ikke skittent. I andre enden av rommet står 4 usansynlig, forferdelig, utrolig STYGGE skap som har stått der siden huset var nytt (nærmer seg vel 20 år nå). Har også en saccosekk der, og en søppelsekk med gamle klær. I tillegg står eska til TVen på enden av skapa. Skulle gjerne blitt kvitt dette. Må få med meg mamma på fyllinga en dag. Skulle gjerne vært kvitt den stygge kommoden også. Den er bare full av rot og gamle leker. Klæra er i skapa. "Drømmen" hadde vært en liten pult der. Endret 24. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hadde ikke skadet med litt rydding Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Du tenker på nattbord, bokhylle, foran skap, kommode? Jeg vet det. :/ EDIT: Dette er faktisk ganske ryddig til meg å være. Pleier å ligge klær her og der. Skulle sett for noen uker siden. Så ikke gulvet. Endret 24. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
smy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har postet før ,men fått litt lyd i bula nå. 2 bilder tatt ifra mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå