jocke Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ja det er rimelig digg, no stress å bruke mac tastatur til windows? I grunn ikke, men det er kranglete å bruke med Vista. Får ikke installert BootCamp-drivere som funker skikkelig. Du går ikke glipp av noe heller - 15+ sec freeze v/ oppstart er ikke noe kos Jeg bruker ikke BootCamp i det hele tatt på Win-boxen min. Funker fett uten. Endret 8. oktober 2008 av jocke Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mi nærdebule... Liker det clean men såg faktisk at ledningene bak skjermen var synlige... har HP Bærbar til å drive dette Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Flytta til en ny nerdebule! ble fort godt anlegg og ny tv da Tok bildet med mobilkamera, gadd ikke dra frem kameraet Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ser ut som du har skaffet deg Patos på billigsalget Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 har det^^ Fungerer overraskende bra! Selv syntes jeg lydn er klar som juling. er ikke noen lydkjenner av klasse da. Bak der er også en yamaha sub Lenke til kommentar
jocke Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fra jobben Der snakker vi! Kunne dog ha bytta ut de to Dell'ene med noen Mac'er, så hadde det vært perfekt Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hva i all verden skal mann med flere eplekjekke macs - rent funksjonsmessig? En er da virkelig nok til sitt bruk. Endret 9. oktober 2008 av Motoko Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, blir litt upraktisk i forhold til det jeg driver med her =p Han andre her har en macbook pro og en iMac 24" 3.06GHz Intel core 2 extreme men men, han er jo sjefen ^_^ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva i all verden skal mann med flere eplekjekke macs - rent funksjonsmessig? En er da virkelig nok til sitt bruk. Trengen vel strengt tatt ikke fler enn en maskin av noe, men skulle jeg ha valgt drømmeoppsett hadde det blitt en Mac Pro med bootcamp og en MacBook Pro. Trenger vel aldri fler enn en bærbar og en stasjonær, om i det hele tatt det, når man har en MBP. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva i all verden skal mann med flere eplekjekke macs - rent funksjonsmessig? En er da virkelig nok til sitt bruk. Trengen vel strengt tatt ikke fler enn en maskin av noe, men skulle jeg ha valgt drømmeoppsett hadde det blitt en Mac Pro med bootcamp og en MacBook Pro. Trenger vel aldri fler enn en bærbar og en stasjonær, om i det hele tatt det, når man har en MBP. Jo, de står i forskjellige VLAN. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Mitt rom: Det bilde av meg selv som er malet når jeg var syv elns skal jeg fjerne fort som f Og ja, jeg hater kabinettet! PC-en og skjermen blir vel snart erstattet av en stasjonær Mac og en Cinema Display... EDIT: La til noe... Endret 10. oktober 2008 av Djupviken Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Koselig rom da, lyst og trivelig Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvilken MBP har du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Djupviken: Sånn sengetøy hadde jeg også for en stund tilbake! Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvilken MBP har du? Den billigeste, 15.4" 2.4GHz Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ser ut som om du har en ganske god utsikt også? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ser ut som om du har en ganske god utsikt også? Jada, ganske grei Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Pen bule Djupviken! Lys og fin Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Pent, fint og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå