Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Ja det var herlig! Deilig pult. Du bruker både Windows og mac eller?

 

Jepp. Bruker begge deler daglig. MacBooken (snart en iMac + 24" der) brukes til skolearbeid og annet lett bruk, Lian-Li-kassa er en dedikert spillboks. :)

 

Når iMacen er på plass vil den eneste synlige ledningen på skrivebordet være den fra tastaturet, den får jeg ikke gjort noe med, siden jeg ikke får brukt Apple sitt trådløse tastatur mot en KVM. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pent Heilage!

 

Når kommer iMac'en i hus? :)

 

Bruker forresten det bilde jeg også, bare at jeg har speilvendt det :wee:

 

Mine prognoser og analyse av produktsykluser tilsier at de oppgraderes i januar, så jeg venter til da med å investere i en.

 

(Kanskje jeg til og med kan få presset 8GB RAM i den... *håpe*)

Lenke til kommentar
Det bildet ble populært gitt. :p

 

Eneste tipset jeg har er å bruke MacBooken som sekundær skjerm og bruke ekstern mus og tastatur. :)

 

Det er jo et meget deilig bilde å se på, samt at det er jæskla kult!

 

Uansett, var det du sier der jeg tenkte på, blir vel et apple tastatur, da jeg elsker tastaturet på macbooken. Mightymouse er derimot helvette, så må finne meg noe annet.

 

Et gammalt gamereactor er vel ikke den beste musematta heller :!:

Lenke til kommentar
Uansett, var det du sier der jeg tenkte på, blir vel et apple tastatur, da jeg elsker tastaturet på macbooken. Mightymouse er derimot helvette, så må finne meg noe annet.

 

Et gammalt gamereactor er vel ikke den beste musematta heller :!:

 

Apple Aluminium-tastatur + Logitech-mus av eget valg + SteelPad = Epic win. :)

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk 2 Apple tastatur som jeg bruker daglig. Ene til windows maskinen min, som er dedikert spill boks og er kablet. Og ett trådløst Apple tastatur til MacBooken min! De er så nydelige å bruke, at G15 tastaturet har ikke vært i bruk på flere uker. Selv om jeg bruker det daglig til forskjellige spill som Rainbow Six Vegas 2, War Rock, og WoW. Fungerer flott! :)

 

/Yaricks :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Så vidt jeg forso så skal du snart ha en iMac?, da kan du vel bruke samme tastatur og mus på både mac'en og pc'en. Eller er det kun en av maskinene som står på av gangen?

Lenke til kommentar
Så vidt jeg forso så skal du snart ha en iMac?, da kan du vel bruke samme tastatur og mus på både mac'en og pc'en. Eller er det kun en av maskinene som står på av gangen?

 

Begge står på. Poenget er at jeg vil bruke ekstern skjerm på Macen, og samme skjermen til å spille på når jeg er på spillboksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...