Coffey Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hehe, Goody! Slæskete rom, the good way Jeg har pusset opp nå da. Rommet er HELT annerledes. Tenkte faktisk å komme med bilder i morra. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Mitt rom er 10 kvm. Du kan jo se bildet. EDIT: ARRRG! Føkk it, her har du link. LINK dette er jo bare så.... MEG! (og deg da såklart) hele konseptet med og ikke bevege seg så mye innepå rommet, er et konsept jeg er veldig glad i men liker også og ha det litt stilfullt da, så er spent på rydde bildene dine ;p Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mi nerdebule <-- Klikkbar Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ikke værst, ikke værst, faktisk så var bula di jævlig fin Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Pen bule Granberg! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Pent Granberg, Elsk på den sofaen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Veldig pent ja. Plakatene passer veldig fint inn, hadde sett tomt ut hvis de ikke var der. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, personlig ville jeg lett skiftet gardiner. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Bytt gardinene med persienner, få ramme til plakatene og bytt ut lampen på veggen til høyre. Ellers meget pent. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er ikke sikkert det er alt han har "Lov" til å rote med da.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Henrik C: Hehe.. Hadde noen rullegardin lignende saker før, men fikk ikke det år. Har ikke lov til å endre så mye på rommet. Men gidder ikke å kjøpe nye gardier, glemte kanskje å få med at det er et rom på en internatskole.. Men jeg har et par spots som bare trenger nye pærer som jeg tenkte jeg skulle sette opp.. Får se.. har bare brukt så grææla mye penger i det siste..(tv, dvdspiller, rikstv, kabler, kebab. etc. ) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nei de er vel strenge med gardiner på internatskole, kjipt Kebab er dog viktigere en nye pæærer! Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det var jo digg bule anyway, synes nå jeg selvom gardinene kunne vært byttet om, ja Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Chill-place Her sitter jeg og chillern store deler av dagen ^^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror jeg må eie alle med mine nye stol her snart, sikleputer på sidene, svære armlener, utfellbar puff og heldigvis ikke skinn. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror jeg må eie alle med mine nye stol her snart, sikleputer på sidene, svære armlener, utfellbar puff og heldigvis ikke skinn. pic or it didn't happen ^^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror jeg må eie alle med mine nye stol her snart, sikleputer på sidene, svære armlener, utfellbar puff og heldigvis ikke skinn. pic or it didn't happen ^^ Her er noen bilder av stolen ihvertfall, kameraet er på lading. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Selv bruker jeg ikke skrivebordet engang.. Sitter i senga med stasjonære.. : P Tar knekken på ryggen indeed. Orker ikke å flytte alt opp på skrivebordet nå. Får snart nytt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 har fundert på dette jeg å, riktignok med stolen min, og ha en svær bordplate over armlenene, hadde vært digg å droppet bordet. Men jeg har aldri fått ut fingern. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Chill-place Her sitter jeg og chillern store deler av dagen ^^ Er det FL Studio jeg ser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå