Mr.Anki Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det som er i hjørnet der er et pc bord. Ser at navnet har falt ut. Tv'en står ved senga der. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så du bruker både skrivebord og pcbord? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Stemmer, den stasjonære står på pc bordet og laptopen + lekser på skrivebordet. Lenke til kommentar
drz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Denne tråden fikk meg til å rydde rommet, skal se om jeg får slengt opp bilder i morgen Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 det utrolige har skjedd, jeg har ryddet! (delvis) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor forøvrig koblet til TV som er lite villig til å bli tatt bilde av med blitz i dag Najs med Beyerdynamic DT 770 Pro? Bruker du headphone forsterker til den eller? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Her kommer min bule! Nå mangler bare å kjøpe rammer, og henge opp plakatene! Kontroll senteret! Akavariumet, blitt litt færre fisker i det siste Her slapper jeg av! Kabelrotet... Det er egentlig ikke så rotete, men kamraet forverrer situasjonen Oversiktsbilde, det er som sagt helt ryddig, bare kamraet gjør det rød bånnet mer synlig Her hviler mitt hode Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ryddig og fint, men muligens en litt fattig stol å sitte på. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 WASD: Fin bule, akvarie er stas Er det rødmunntetra, metallpansermalle og siamesisk algeeter du har i karet ? Mange liter er det ? Har selv 3 akvarier på rommet, må få opp et til før jeg gidder ta no bilder av bula. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fin pult det der. Godt å ha litt plass i bredden. Skulle vel kjøpt meg en ny selv. Men sliker vekter som du har blir du ikke noe sterk av Lenke til kommentar
WASD Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 WASD:Fin bule, akvarie er stas Er det rødmunntetra, metallpansermalle og siamesisk algeeter du har i karet ? Mange liter er det ? Har selv 3 akvarier på rommet, må få opp et til før jeg gidder ta no bilder av bula. øøøøø.... Det er noen store fisker, noen små og 1 algespiser og 1 sneglespiser Med sånne vekter ødelegger man musklene sine! Tar heller 200 med mine vekter enn 20 med den.... Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Ehm.. er det disneychannel? Jepp. Tror det er "Zack og Cody" og. Zack, Cody og Nia Synd at Disney Channel dubber det. Orginal språk er best. Ps: Takk of lov for at jeg kan bytte språk med CanalDigital. Endret 23. september 2008 av dj_vega Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ryddig og fint, men muligens en litt fattig stol å sitte på. Jeg er så glad du ikke har sett min stol! Lenke til kommentar
WASD Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Den stolen er mye bedre en den ser ut til.... Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Som jeg skrev i første innlegg ville jeg få en ny TV, nytt TV-bord og nytt tastatur. Alt dette er nå kommet på plass. TV-bord og Pioneer PDP-LX5090: Razer Lycosa-tastaturet måtte jeg modifisere litt, ettersom håndleddsstøtten her var veldig kort i forhold til Saitek Eclipse som jeg benyttet før, så denne ble skrudd av og plassert 1 cm foran, dette fungerer utmerket. Ellers er det en fin TV, kan anbefales. Slenger nok ut noen nye bilder i løpet av ikke så lang tid, skal på jakt etter et "større" TV-bord så fort jeg har anledning. Endret 27. september 2008 av cyclo Reklame fjernet Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Noen her som har en nerdebula på ca 9 kvm? Skal flytte på leilighet snart og har fått vite at rommet mitt blir sånn ca 9-10 kvm stort, så vil jeg bare se sånn ca hvor mye man får plass til Og hvordan andre folk har løst plass "problemet" -Haelas Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Mitt rom er 10 kvm. Du kan jo se bildet. EDIT: ARRRG! Føkk it, her har du link. LINK Endret 27. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du fant ikke et mindre et? Får jo ikke trykket det til f.eks et stort Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du fant ikke et mindre et? Får jo ikke trykket det til f.eks et stort OI! My bad. 2 sekunder. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hehe, Goody! Slæskete rom, the good way Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå