Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser jo bra ut der :) Men er det ikke veldig slitsomt å sitte der med høytalerne en halv meter fra deg? både når det gjelder lyd og "fysisk" :p

Hehe. Det er egentlig et "prøveprosjekt". Satt det opp på lørdag, så får se hvordan det går. Skulle gjerne hatt noe lenger ledninger på de, så får se om jeg får gjort noe med det :)

 

Har ikke hatt noe problem med at høyttalerne er så nærme egentlig, men når lyden blir høy kan det jo bli et problem :p

Endret av Jompa.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Laster den like godt opp her, så kan de som vil ha den bare laste den ned.

Du la til mer svart rundt? :hmm:

 

Har svart bakgrunn fra før, så den funker bra når den er midtstilt uansett oppløsning her, bare hånden er like stor.

Lenke til kommentar
Laster den like godt opp her, så kan de som vil ha den bare laste den ned.

Du la til mer svart rundt? :hmm:

 

Har svart bakgrunn fra før, så den funker bra når den er midtstilt uansett oppløsning her, bare hånden er like stor.

 

Jeg økte bare canvas size. Hva hadde du forventet? Jeg gjorde det fordi røyken kuttes i toppen, så jeg lot hånda være justert like høyt og la til mer svart rundt de andre elementene.

Lenke til kommentar

Kunne tenke meg å gjort på rommet mitt litt, men vet ikke helt hvordan.

 

Mitt største problem er vel at bordene mine er hjemmelaget og skrudd fast i veggen. Gjelder de som det er pc'er på.

 

Har tegnet rommet i SketchUp og håper noen kan hjelpe meg. Jeg ønsker meg mere benkplass.

 

Mttrom1.jpg

 

Mttrom2.jpg

 

 

Kan også laste opp filen om det blir bedre å hjelpe da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...