Heilage Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Laster den like godt opp her, så kan de som vil ha den bare laste den ned. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Ser jo bra ut der Men er det ikke veldig slitsomt å sitte der med høytalerne en halv meter fra deg? både når det gjelder lyd og "fysisk" Hehe. Det er egentlig et "prøveprosjekt". Satt det opp på lørdag, så får se hvordan det går. Skulle gjerne hatt noe lenger ledninger på de, så får se om jeg får gjort noe med det Har ikke hatt noe problem med at høyttalerne er så nærme egentlig, men når lyden blir høy kan det jo bli et problem Endret 22. september 2008 av Jompa. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg hadde fått litt klaustrofobiske aninger av et slikt oppsett Lenke til kommentar
Robols Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hehe, tjaa. Får se hva jeg finner på. Tror ikke de blir stående så veldig lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Laster den like godt opp her, så kan de som vil ha den bare laste den ned. Du la til mer svart rundt? Har svart bakgrunn fra før, så den funker bra når den er midtstilt uansett oppløsning her, bare hånden er like stor. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Laster den like godt opp her, så kan de som vil ha den bare laste den ned. Du la til mer svart rundt? Har svart bakgrunn fra før, så den funker bra når den er midtstilt uansett oppløsning her, bare hånden er like stor. Jeg økte bare canvas size. Hva hadde du forventet? Jeg gjorde det fordi røyken kuttes i toppen, så jeg lot hånda være justert like høyt og la til mer svart rundt de andre elementene. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Subwooferen står feil plassert, ja men men... Og nei som dere sikkert ser, ryddet jeg ikke før jeg tok bildet Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ehm.. er det disneychannel? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hehe, Touche! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tror noen her bør slå opp hvordan man bruker ordet «touché». Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tror noen her bør slå opp hvordan man bruker ordet «touché». The Nerd Hits back Brukte da Touche rimelig riktig i denne sammenhengen (må ikke alltid være en motreplikk akkurat) Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ehm.. er det disneychannel? Jepp. Tror det er "Zack og Cody" og. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Laster den like godt opp her, så kan de som vil ha den bare laste den ned. Danke Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ehm.. er det disneychannel? Fy på deg som i det hele tat vet hva det er! Nice med fliser på rommet da Ludde, men jeg får litt baderomsfølelse Ellers fint Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ehm.. er det disneychannel? Fy på deg som i det hele tat vet hva det er! Nice med fliser på rommet da Ludde, men jeg får litt baderomsfølelse Ellers fint Står Disney Channel over halve skjemen da . Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jaja, samma, jeg så også at det var dc med en gang Har en søster som lever i Disney channel - brenn. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jaja, samma, jeg så også at det var dc med en gang Har en søster som lever i Disney channel - brenn. Dama til en kompis av meg ser på disneychannel hver gang hun har sjangsen. Hun liker den kanalen virkelig. Hun er 19 år. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Altså, likte å ha den i bakgrunnen helt til High School musical og Rock Camp og alt det kom, men we done oting? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kunne tenke meg å gjort på rommet mitt litt, men vet ikke helt hvordan. Mitt største problem er vel at bordene mine er hjemmelaget og skrudd fast i veggen. Gjelder de som det er pc'er på. Har tegnet rommet i SketchUp og håper noen kan hjelpe meg. Jeg ønsker meg mere benkplass. Kan også laste opp filen om det blir bedre å hjelpe da Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er en tv benk i hjørnet der eller, den trekantformede bordplassen? Hva med å sette Skrivebordet ditt der kommoden står nå og flytte sofaen inn i hjørnet der skrivebordet står? Kommoden kan da stå ved siden av sofaen. Vet ikke helt hva du ønsker men bare kommer med et alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå