WASD Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nice bule EasyShare! Men hvorfor har du samla muse esken(høhø), og esken til hovedkortet oppå projektoren? Det får alt til å se rotete ut. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Fin bule det der Men er det ikke litt slitsomt ha ha så lav oppløsning på en skjerm du bruker på pc'en? Endret 13. september 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) For det første Jeg elsker eskene og jeg kommer aldri til og kaste eskene Kan se på det som et samlemani Kjører 1440xett eller annet og da blir det litt uklartt på desktop, men i spill er bildet krystallklart!! Endret 13. september 2008 av EasyShare Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Pent rom det der , ryddig og rent Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kan slenge ut av mitt lille rom, visst dere vil Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Lurer på om alle de veldig ryddige rommene vi ser her inne faktisk er så ryddige til alltid Lenke til kommentar
pwned Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Mitt er som regel det Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) NEI, skal ikke ha det sånn forever! NEI, jeg har ikke stasjonær pc! JA, hylla mi er veldig tom! JA, den røde traktoren er barnslig! JA, jeg har den styggeste nerdebula her! :!: Edit: Nye bilder etter rydding Edit2: CRAP!! Glemte å ta vekk en ledning og noe søppel på gulvet!! Endret 14. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
jocke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har blitt "tatt på senga" gjentatte ganger. Ser like fint ut hver gang :-) Lenke til kommentar
pwned Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hylla di var kul, du burde begynne å bruke den.... ville gjort desken din mindre bomba Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Haha sry at jeg ler, men den traktoren er heelt utrolig bra :!: Jeg er også sånn som bare har en tendens til å la ting fra barndommen bli liggende Likte uans. hyllesystemet du har! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hylla di var kul, du burde begynne å bruke den.... ville gjort desken din mindre bomba Pcen i hylla du snakker om?? Den har jeg kræsja.. Og JA, jeg skal rydde nå, så nettop film Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tror han mente at du bør bruke hyllesystemet ditt mer, det er jo nesten tomt Setter du mer inn der vil du få mer plass andre steder Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Sykgaffel: Pen bule , Ser det er flere enn meg som har skikkelig Ikea bule Kommer nok en oppdatering av mine bule i morgen, da har jeg forhåpentligvis fått satt opp Z-5500 anlegget og fått den nye sharp 42" tven min Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tror han mente at du bør bruke hyllesystemet ditt mer, det er jo nesten tomt Setter du mer inn der vil du få mer plass andre steder Åja... Har nettopp hatt total tømming av rommet, så jeg har ikke så mye å putte inn i den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor har du ikke noe i hylla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå