Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg flytta inn i nytt rom, og gjort mitt beste for å minimere unødvendig skrap som ligger å slenger.

 

Vad tycks? :)

 

FØR:

 

 

picture001tu8.jpg

 

picture002pf3.jpg

 

 

 

NÅ:

 

 

picture003tj6.jpg

- "desktopen"

 

picture010qm0.jpg

- lengre unna, med pizzabrif.

 

picture005nd7.jpg

- subben. Var egentlig ikke den jeg ville vise, heller hvor flink jeg har vært med kabelryddinga :p

 

picture004qh9.jpg

- under pulten. Gikk vel med en 2 timers tid for å få alt på plass.

(kabelen som går lengst ned er musa, den er løs fordi jeg bruker den så ofte på forskjellige plasser.)

 

picture006rx1.jpg

- hylla ved pulten.

 

picture007sx9.jpg

- senga.

 

picture008nb8.jpg

- det lille området i "fotenden".

 

picture009wb6.jpg

- og den meget fascinerende "skaprekka". Med fotende-areal til venstre og dør til høyre.

 

 

Endret av zennox
Lenke til kommentar
Shit, du minner meg på at jeg også må få ordnet opp kabelhelvetet mitt før jeg legger ut bilder :(

Tips:

 

"Kabelstativ"-ting fra IKEA er noen hakk bedre enn å bruke strips. Koster noen få kroner, og skrues fast i bordplaten under. Så kan man legge kabler, padder, etc oppi/rundt/over/under/inni. Jeg har èn av disse under min pult, og har det ryddig som få under der.

 

Fordelen er også at jeg kan "ommøblere" på kablene, uten å måtte frem med tang og nye strips...

 

Førstemann til å finne en setning som kan tolkes veldig feil :p
... musa, den er løs fordi jeg bruker den så ofte på forskjellige plasser.)

:!:

Endret av jocke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg har også ryddet i kablene. Faktisk så mye at jeg ikke går på LAN fordi det vil ta alt for lang tid å koble ut alt. :p

Er ikke det litt VEL overdrevet? :whistle:

Mulig det, men kabelsamlere er noe herk å ta av/på. ;) Tror nesten jeg må kjøpe meg et nytt kabelsett, bare for å ha på lur i tilfelle det trengs.

Lenke til kommentar
Jeg har også ryddet i kablene. Faktisk så mye at jeg ikke går på LAN fordi det vil ta alt for lang tid å koble ut alt. :p

 

Opplevde det samme i helgen. Hadde stripset ledninger sammen osv. Tok drit lang tid å få ut alt, og i tillegg flytte det ut på stua(ruter osv). For å så sette det tilbake igjen dagen etterpå. Kjip jobb :\

 

EDIT:

 

Her er planene fremover for hvordan jeg vil ha rommet mitt:

sketchuprom.jpg

Forbanna Sketchup ville ikke la meg male de siste flatene på hylla :(

 

Det jeg trenger da er:

-en hylle til forsterker, Xbox 360 og HTPC

-bygge om pcen til HTPC (Antec kabinett og mATX hovedkort, samt Scythe Ninja Mini CPU kjøler) LG Blu-ray/HD-DVD kombi spiller kommer også.

-et smalere pc bord

-stativ for høyttalerene mine.

 

EDIT:

Kan noen hjelpe meg finne en hylle som dette, og et pc bord med omtrendt samme design(sort eller hvit), som ikke er for breit. (Rundt 90 cm er maks!) Og tips til et par billige stativer hadde også vært fint :D

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...