dj_vega Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Stemmer det. Tviler på at det er mulig å fikse den bulken. Men hva synes du om resten av Bula? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Konstruktiv kritikk, javel. Jeg likte ikke fargen på veggen. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hehe. Har planer om å male rommet spy grønn. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen flere som har bilder? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Holder på å pusse opp leiligheten så om 1 måned eller 2 kommer det nye bilder fra meg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har pusset opp, så nye før og etter bilder kommer snart. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Da har jeg flytta inn i nytt rom, og gjort mitt beste for å minimere unødvendig skrap som ligger å slenger. Vad tycks? FØR: NÅ: - "desktopen" - lengre unna, med pizzabrif. - subben. Var egentlig ikke den jeg ville vise, heller hvor flink jeg har vært med kabelryddinga - under pulten. Gikk vel med en 2 timers tid for å få alt på plass. (kabelen som går lengst ned er musa, den er løs fordi jeg bruker den så ofte på forskjellige plasser.) - hylla ved pulten. - senga. - det lille området i "fotenden". - og den meget fascinerende "skaprekka". Med fotende-areal til venstre og dør til høyre. Endret 4. september 2008 av zennox Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Shit, du minner meg på at jeg også må få ordnet opp kabelhelvetet mitt før jeg legger ut bilder Men, veldig fin bule! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hoho, så igjennom min egen post. Førstemann til å finne en setning som kan tolkes veldig feil Endret 4. september 2008 av zennox Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Shit, du minner meg på at jeg også må få ordnet opp kabelhelvetet mitt før jeg legger ut bilder Tips: "Kabelstativ"-ting fra IKEA er noen hakk bedre enn å bruke strips. Koster noen få kroner, og skrues fast i bordplaten under. Så kan man legge kabler, padder, etc oppi/rundt/over/under/inni. Jeg har èn av disse under min pult, og har det ryddig som få under der. Fordelen er også at jeg kan "ommøblere" på kablene, uten å måtte frem med tang og nye strips... Førstemann til å finne en setning som kan tolkes veldig feil ... musa, den er løs fordi jeg bruker den så ofte på forskjellige plasser.) :!: Endret 4. september 2008 av jocke Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Utrolig fin bule Jeg er imponert over arbeidet ditt med ledningene Lurer på om dette er den setningen: (kabelen som går lengst ned er musa, den er løs fordi jeg bruker den så ofte på forskjellige plasser.) Edit: Haha! Waay to late.. Endret 4. september 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har også ryddet i kablene. Faktisk så mye at jeg ikke går på LAN fordi det vil ta alt for lang tid å koble ut alt. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 hehe. For meg er det bare å nappe ut laptopen, har to ladere så strøm ordner seg, og som nevnt tidligere, musa er løs Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har også ryddet i kablene. Faktisk så mye at jeg ikke går på LAN fordi det vil ta alt for lang tid å koble ut alt. Er ikke det litt VEL overdrevet? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Laptop på LAN? :O Du tar aldri med høyttalere da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har også ryddet i kablene. Faktisk så mye at jeg ikke går på LAN fordi det vil ta alt for lang tid å koble ut alt. Er ikke det litt VEL overdrevet? Mulig det, men kabelsamlere er noe herk å ta av/på. Tror nesten jeg må kjøpe meg et nytt kabelsett, bare for å ha på lur i tilfelle det trengs. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Laptop på LAN ødelegger stemningen, spør du meg.. Har en kompis gjeng der det alltid er noen med laptop.. Det blir noe annet.. :| Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har også ryddet i kablene. Faktisk så mye at jeg ikke går på LAN fordi det vil ta alt for lang tid å koble ut alt. +1 Egentlig ganske grei unskyldning for å sleppe å dra på LAN annenhver uke :-) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg har også ryddet i kablene. Faktisk så mye at jeg ikke går på LAN fordi det vil ta alt for lang tid å koble ut alt. Opplevde det samme i helgen. Hadde stripset ledninger sammen osv. Tok drit lang tid å få ut alt, og i tillegg flytte det ut på stua(ruter osv). For å så sette det tilbake igjen dagen etterpå. Kjip jobb :\ EDIT: Her er planene fremover for hvordan jeg vil ha rommet mitt: Forbanna Sketchup ville ikke la meg male de siste flatene på hylla Det jeg trenger da er: -en hylle til forsterker, Xbox 360 og HTPC -bygge om pcen til HTPC (Antec kabinett og mATX hovedkort, samt Scythe Ninja Mini CPU kjøler) LG Blu-ray/HD-DVD kombi spiller kommer også. -et smalere pc bord -stativ for høyttalerene mine. EDIT: Kan noen hjelpe meg finne en hylle som dette, og et pc bord med omtrendt samme design(sort eller hvit), som ikke er for breit. (Rundt 90 cm er maks!) Og tips til et par billige stativer hadde også vært fint Endret 7. september 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Slik ser det ut på hybelen til meg og en kompis for øyeblikket: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå