Scarn Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fant ikke den stilige PC'en, men det er vel øyest som ser som avgjør. Du bruker ikke paint til slikt Kødda du? Nzxt Lexa er jo eit rått kabinett. Synd eg får litt sånn plastic feeling når eg farta rundt med det. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fant ikke den stilige PC'en, men det er vel øyest som ser som avgjør. Du bruker ikke paint til slikt haff.. there's this sweet little thing called irony... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ikke hos Gizmo Jeg var selvfølgelig åpen for det. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ikke hos Gizmo Jeg var selvfølgelig åpen for det. Nei, veit du kva. Får ikkje hakke ned på Lexaen sjølv om det er ironisk meint Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Skjønner ikke hva du mener med plastic feeling btw. Ruta kunne selvfølgelig vært i glass, det hadde vært meget fett, men det er såppas mye stål i selve firkanten (ramma etc) at den svartlakkerte hardplasten rundt bare ser ut som alufinish i mine øyne ^^, Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Image > Stretch/Skew Eller som jeg pleier å gjøre med bildene mine(dere får jo finne deres krympe-prosent selv ): Ctrl+W [stretch/Skew / Strekk/Forskyv] 40 (TAB) 40 (Enter) Ctrl+S [save] Her nerder jeg. Digg Skjønner ikke hva du mener med plastic feeling btw. 30-40% av utsiden er jo plast! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 ca 30 vil jeg tro.. men som sagt, det er lakka svart hardplast =) får ikke plast-feeling jeg iallfall Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Her nerder jeg. Er ikke det tastaturet der litt i minste laget? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Her nerder jeg. Var da sært liten bopel. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Flytter i morgen. Bilder kommer så fort jeg har nett. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Her nerder jeg. Er ikke det tastaturet der litt i minste laget? Nei, er helt perfekt. Kunne ikke tenkt meg noe større. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Her er bileter av korleis rommet mitt ser ut no: Altså veldig rotete Her er planen over korleis det skal vere når eg skiftar rom: Endret 24. august 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Bare husk at det ikke blir ryddig av seg selv. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Bare husk at det ikke blir ryddig av seg selv. Haha, det burde du sagt til meg og! Rommet mitt ser ut som et helvete Lenke til kommentar
pwned Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 hmm.. jeg har da hørt om en slik hendig sak som rydder rommet nesten av seg selv. vet ikke helt hvor mye den koster, eller hvor man kan få kjøpt den men... tror de refererte til den som "mamma" eller noe Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) hmm.. jeg har da hørt om en slik hendig sak som rydder rommet nesten av seg selv. vet ikke helt hvor mye den koster, eller hvor man kan få kjøpt den men... tror de refererte til den som "mamma" eller noe Hehe, kunne alltids rydda her, men finn ingen motivasjon sida eg snart skal skifte rom Endret 25. august 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 OMG! Gutter altså Lekkert Ironi, ja.. Men ser da i allefall ut som ei ekte bule Btw, burde komme med bilde av rommet mitt snart jeg og.. Om møblert helt, fått meg subwoofer og et akvarie på 110 liter. For å se åssen det så ut før kan man bare trykk her Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hei. Sjekk ut bula mi: www.minhjemmekino.no/dj-vega Endret 30. august 2008 av dj_vega Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Synd med den bulken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå