Scarn Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 fra 26" til 40" og det er digg! Kva heiter den då? Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 fra 26" til 40" og det er digg! Kva heiter den då? modellen er en LE40M86, før jeg bestilte den så sammenlignet jeg M86 med M87 og fant ingen forskjell bortsett fra den kanten i bunn var svart på min... Min bror har M87 og bildet er det ingen forskjell på, "just so you know" Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ja, veit. Og du er fornøgd? Ser etter ny tv sjølv, og m86 er med i vurderinga Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Yay, My room is getting little upgrade : D Jeg driver å tegner hvordan jeg vil ha det nå, i sketchup. Blir noe alà nytt romm i romm. Sketchup bilde kommer snart. Det nye ved rommet: Det som er svart skal bygges på til ett sengerom (lol?), der det er vindu på det svarte, er liksom "inngangen" til senga. I hjørnet vedsiden av ser det litt trangt ut, ble litt feil tegna, men der står skrivebordet som jeg ikke hadde til til å tegne. Bilde av delen der det skal bygges. Endret 15. august 2008 av SLi Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Du får +10 poeng for å eie verdens styggeste sofa Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Oh I know : D Er en del av en sofa, resten er den jeg sovre på XD Veit den er dritstygg, skal kastes når nye sengerommet er lagd.. ^^ Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ja, veit. Og du er fornøgd? Ser etter ny tv sjølv, og m86 er med i vurderinga Er mer enn fornøyd, absolutt et bra kjøp Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ja, veit. Og du er fornøgd? Ser etter ny tv sjølv, og m86 er med i vurderinga Er mer enn fornøyd, absolutt et bra kjøp Ok, men ser den har stege i pris no, så blir nok Toshiba REGZA 42AV500PG på meg Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har tenkt til å henge opp et par skjerf og to t-skjorter(fotballdrakter). Hvordan kan jeg få opp dette på veggen uten å bruke spiker? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Sånn blått "skoletyggis"? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kitt mener du? Det sitter ikke godt nok.. bare detter ned pga tyngden på skjerfene og draktene Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nå har jeg skjøpt meg spenningsvern, har rydda i kablene, kjøpt Orange Box til 360, kjøpt lydkabel fra Xbox 360 til forsterkeren, og jeg har fått en HP Pavilion DV2000 laptop som jeg skal fikse. Laptopen må jeg bytte vifte, harddisk og DVD-brenner på for at den skal bli god som ny igjen Her er bildene jeg tok: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Får du ikke kink i nakken når du spiller på den (store) skjermen? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Haha, ligger bare og slapper av med Xbox 360 kontrollen i senga jeg Lenke til kommentar
Nabbetuzz Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Her pleier jeg å bruke mye av tiden min . I går fikk jeg også satt opp "senge stereo" med 2 små høytalere og en sub under senga. Andre tips til hva jeg kan gjøre med rommet, for å få det finere/bedre? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 W00t , fikk knall ideèr nå. Hvis dere ser litt opp i tråden her på sketchup bildet mitt, så hadde det vært ufattelig fett med en 26" eller 32" inne der Og bruke laptopen som media stasjon x] *spare penger Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Eneste jeg egentlig har å skryte av er en stilig pc og noen fine biler Senga: PC-bordet: Kabinettet: Filmsamlingen: Student-hjørnet: Bok/blad/premie-hylla: var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle få krympet bildene i paint : p Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fant ikke den stilige PC'en, men det er vel øyest som ser som avgjør. Du bruker ikke paint til slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå