Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd på deg?

Synd for meg? Alle ville nok ment det samme av å se på bildene. Og du ønsker vel å få tilbakemeldinger ettersom du legger ut på et forum? Så først når du legger ut bilder som man ikke ser noe på, så er det vel bare å forvente at vi ønsker bilder som er gode nok til å gi tilbakemeldinger på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Må vell oppdatere til den nye Nerdebula mi :!:

Her ser dere film/spill hylla mi og sofaen.

God sofaen :D

Gamer hjørnet med US NAVY SEALS på veggen som en oppmuntring ;)

Snart oppdateres det med en ny 32" flat lcd hd på veggen så da blir det kos.

Lenke til kommentar

Dragen:

Nå har ikke jeg sett bildene dine, men jeg vet at det ikke er så lett å få fine bilder med W610i. Men det som ofte hjelper er å få inn rikelig med sollys inn i rommet. Da kan man da noen fine bilder med kameraet på din W610i og min W890i som jeg har hatt problemer med å ta bra bilder med. Her kan du se resultatet når man bruker sollys:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
06ca933b30dee3d5a9e71c1ef49300fd.JPG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

IMG_2053.jpg

IMG_2054-1.jpg

IMG_2049.jpg

IMG_2047.jpg

siste bildet er "kontrollsenteret", en trehylle jeg har på fanget med tilgang til det meste. i skrivende stund er det laptopen som vises på TV, nokiaen (n800) synger i vei med radio norge (internettradio) og skriver meldinger på e51 (blåtanntastatur)

Lenke til kommentar

Hadde blitt mye bede hvis du hadde ryddet litt og det så litt trang ut på "kontrollsenteret". Den dere "standen" din var kul da.

Fikk meg tastatur idag, og valget falt på Apple Keyboard. Fikk låne det his en venn i et par timer, og idag kjøpte jeg det. Etter å ha tweaket litt fungerer alle knappene slik de står på tastaturet(altså @ er på krøllalfa-tasten, ikke på 2-tallet) utenom brightness opp-ned, exposè og dashbord.

Veldig fornøyd med det.

EDIT: Gratulere med (ny?) leilighet Heilage!

Bilde: post-139035-1218715004_thumb.jpg

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Hadde blitt mye bede hvis du hadde ryddet litt og det så litt trang ut på "kontrollsenteret". Den dere "standen" din var kul da.

Fikk meg tastatur idag, og valget falt på Apple Keyboard. Fikk låne det his en venn i et par timer, og idag kjøpte jeg det. Etter å ha tweaket litt fungerer alle knappene slik de står på tastaturet(altså @ er på krøllalfa-tasten, ikke på 2-tallet) utenom brightness opp-ned, exposè og dashbord.

Veldig fornøyd med det.

Du kan installere BootCamp-driverne fra en Leopard-CD for å få alt til å funke uten problemer. Da er alt satt opp for Apple-tastatur. (Du kan lett fjerne de andre driverpakkene etterpå)

Det er det jeg har gjort hjemme, slik at jeg ikke må omstille meg når jeg switcher på KVMen.

Takk, og ja, leiligheten er ny. :)

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Er det jeg har gjort, men skal brightness, Exposè og dashbodet kanppen fungere da? De andre som frem, tilbake, pause og lyd opp og ned fungere, som løs ut knappen fungere helt stårlende. Jeg har installert BootCamp ;).

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Litt off-topic;

Enkleste løsning; last ned BootCamp-driverne; http://www.adamdachis.com/software/apple/a...amp_drivers.zip

Da får du støtte for lydknappene, play/pause/neste/forrige, eject, osv.

Mer dyptgående info, og interessante artikler, som blandt annet lar deg remappe hvilke taster du vil;

http://www.happytocode.com/post/Apple-new-...14-drivers.aspx

http://support.apple.com/kb/HT1167

http://yotz.eu/fnkey/

http://www.depl0y.com/personal/apple-keyboard-windows-f-keys

http://forum.insanelymac.com/index.php?showtopic=43983

edit; too slow >,<

Endret av jocke
Lenke til kommentar
Er det jeg har gjort, men skal brightness, Exposè og dashbodet kanppen fungere da? De andre som frem, tilbake, pause og lyd opp og ned fungere, som løs ut knappen fungere helt stårlende. Jeg har installert BootCamp ;).

Windows støtter ikke brightness, og hvertfall ikke expose og dashboard.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig, men jeg har fått til ALLE tastene bortsett fra brightness, expose og dashbord. Eneste som hadde vært var brightness, men får leve med et.

Jeg misforsto og trodde at du bare hadde hacket litt med et tredjepartsprogram, hvilket ville vært dumt med tanke på at det finnes drivere for tastaturet. :)

Blir forøvrig bilder av den nye leiligheten i morgen allerede.

Lenke til kommentar
nypis, misunnger deg for akvariumet! Drømmen er å ha det selv.. gir utrolig god stemning.

Kong _Kake, fin sketchup tegning. Blir artig å se resultatet etterhvert også.

:)

Du kan kjøpe mitt :) Du får det for 600 kr med fisk, pumpe, og de greiene der.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig, men jeg har fått til ALLE tastene bortsett fra brightness, expose og dashbord. Eneste som hadde vært var brightness, men får leve med et.

Jeg misforsto og trodde at du bare hadde hacket litt med et tredjepartsprogram, hvilket ville vært dumt med tanke på at det finnes drivere for tastaturet. :)

Litt idootisk gjort av apple å ikke legge ut de gode windows driverne, nei de får du bare hvis du bruker BootCamp. Jaja, eneste minuset er at PCen henger 10-15 sekunder ved oppstart, men så er det bare å bruke dvalemodus da :thumbup:.

Vi gleder oss til nye bilder.

Pent oppesett Kenny_vest. Hvor mye har du oppgradert tv fra (i tommer)?

Lenke til kommentar

Litt idootisk gjort av apple å ikke legge ut de gode windows driverne, nei de får du bare hvis du bruker BootCamp. Jaja, eneste minuset er at PCen henger 10-15 sekunder ved oppstart, men så er det bare å bruke dvalemodus da :thumbup:.

Vi gleder oss til nye bilder.

Pent oppesett Kenny_vest. Hvor mye har du oppgradert tv fra (i tommer)?

fra 26" til 40" og det er digg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...