Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da slenger jeg opp noen bilder fra rommet mitt. Tidligere bilder kan dere se i signatur under Chillout.

 

rommet1.jpg

 

rommet2.jpg

 

rommet3.jpg

 

rommet4.jpg

 

rommet5.jpg

 

rommet6.jpg

 

Glemte forøvrig at jeg hadde tatt bildene før jeg mottok Mist tastaturet og Logitech Z-5500 anlegget, så slenger ved ètt bilde nå.

Resten av høytalerene befinner seg under TV benken, de bruker jeg til film etc.

 

rommet7.jpg

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Veldig fint rom ja! Skal pusse opp mitt eget snart, så kan komme med bilder da. Hvordan legger du ut bildene slik? Bare vedlegg?

Takk. :) Har lagt ut bildene på hjemmesia, så bare satt på IMG taggene på hver link. Ellers så er det bare å laste opp på f.eks photobucket.com og gjør det samme.

Lenke til kommentar
Min tur å poste nå :fun:

 

 

 

post-139035-1218320980_thumb.jpg

 

Her sitter jeg og nerder på PCen og på Xboxen. Tastaturet bruker jeg til Xboxen fordi jeg ikke likte det, og skriver heller på den bærbare. Mus har jeg heller ikke. Må skaffe meg en da! Tenker på å skaffe meg en MX518 eller G5. Det er greie muser det, eller hur?

 

post-139035-1218320992_thumb.jpg

 

Xbxoen står bak skjermen grunnet plasmangel. Den er heller ikke så fin at jeg trenger å vise den frem :)

 

post-139035-1218321000_thumb.jpg

 

Tenkte jeg skulle kjøpe en hylle på biltema og montere bak her, for så å legge alle kabler og slikt der slik at de ikke syntes. Tror dere det blir bra?

 

post-139035-1218321007_thumb.jpg

 

Film og spill :)

 

post-139035-1218321018_thumb.jpg

 

Mer film og spill.

 

post-139035-1218321039_thumb.jpg

 

Her sitter jeg når jeg ser på film og spiller, selvom jeg som oftest ender opp på stolen foran PC uansett :p. Må skaffe meg en digg stol da.

 

post-139035-1218321032_thumb.jpg

 

Her sover jeg nattesøvnen min :love: stor og god

 

post-139035-1218321024_thumb.jpg

 

Vannkjøling ftw.

 

 

 

 

Så hva syntes dere? Er ganske fornøyd selv, og med et bedre tastutur og mus blir det enda bedre. Gleder meg til at 30'' kommer ned på et fornuftig prisnivå, da skal en slik en handles.

 

Malawi du har der? Hva slags fisk har du?

Lenke til kommentar
Min tur å poste nå :fun:

 

 

 

post-139035-1218320980_thumb.jpg

 

Her sitter jeg og nerder på PCen og på Xboxen. Tastaturet bruker jeg til Xboxen fordi jeg ikke likte det, og skriver heller på den bærbare. Mus har jeg heller ikke. Må skaffe meg en da! Tenker på å skaffe meg en MX518 eller G5. Det er greie muser det, eller hur?

 

post-139035-1218320992_thumb.jpg

 

Xbxoen står bak skjermen grunnet plasmangel. Den er heller ikke så fin at jeg trenger å vise den frem :)

 

post-139035-1218321000_thumb.jpg

 

Tenkte jeg skulle kjøpe en hylle på biltema og montere bak her, for så å legge alle kabler og slikt der slik at de ikke syntes. Tror dere det blir bra?

 

post-139035-1218321007_thumb.jpg

 

Film og spill :)

 

post-139035-1218321018_thumb.jpg

 

Mer film og spill.

 

post-139035-1218321039_thumb.jpg

 

Her sitter jeg når jeg ser på film og spiller, selvom jeg som oftest ender opp på stolen foran PC uansett :p. Må skaffe meg en digg stol da.

 

post-139035-1218321032_thumb.jpg

 

Her sover jeg nattesøvnen min :love: stor og god

 

post-139035-1218321024_thumb.jpg

 

Vannkjøling ftw.

 

 

 

 

Så hva syntes dere? Er ganske fornøyd selv, og med et bedre tastutur og mus blir det enda bedre. Gleder meg til at 30'' kommer ned på et fornuftig prisnivå, da skal en slik en handles.

 

Malawi du har der? Hva slags fisk har du?

 

Riktig det, er malawi. Vi har et to akvarium til, et større på 230 liter og et lite med baby fisker på 54. Mitt er på 110 liter, men har litt lite fisker for tiden. Har du også malawi?

Lenke til kommentar
@Scotty:

Noen spesiell grunn til at du byttet ut tastaturet? Det fra Razer var ganske dyrt og nytt, right?

Jo faktisk, det var komfortabelt å skrive på og slikt, men var blitt lei av at symboler og slikt ikke var plassert der tastene var, så måtte ofte lete frem til det jeg skulle ha, ettersom det ikke var norsk layout. I tillegg så begynte 3.5mm audio porten å skurre, samt at når jeg plugget i headset så ble det en susetone, antar fra støy. I tillegg så fester støv seg ganske godt til tastaturet, og små riper synes veldig godt, og oppstår veldig lett. Det er ganske dyrt ja, ligger på 900-1000kr, men fikk det gratis da vi ble sponset av Razer på TG noen år tilbake.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

 

Malawi du har der? Hva slags fisk har du?

 

Riktig det, er malawi. Vi har et to akvarium til, et større på 230 liter og et lite med baby fisker på 54. Mitt er på 110 liter, men har litt lite fisker for tiden. Har du også malawi?

Har kun 30L med en kampfisk (splendens hun), 2 stk kuhlii ål, og en eller annen form for malle.

Blir 100L så fort jeg får råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...