Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper også at måten du kommer til å poste på vil være annerledes også, den du linker til tidligere var rett og slett slitsom å bla igjennom. Ta færre bilder, gjør dem om til 700-1000x i bredden og post med IMG -tag. Har selv forandret litt på rommet, samt fått litt mer utstyr, så poster sannsynligvis noen bilder i morgen. Eldre bilder av rommet finnes under Chillout i signaturen.

Lenke til kommentar

Min tur å poste nå :fun:

post-139035-1218320980_thumb.jpg

Her sitter jeg og nerder på PCen og på Xboxen. Tastaturet bruker jeg til Xboxen fordi jeg ikke likte det, og skriver heller på den bærbare. Mus har jeg heller ikke. Må skaffe meg en da! Tenker på å skaffe meg en MX518 eller G5. Det er greie muser det, eller hur?

post-139035-1218320992_thumb.jpg

Xbxoen står bak skjermen grunnet plasmangel. Den er heller ikke så fin at jeg trenger å vise den frem :)

post-139035-1218321000_thumb.jpg

Tenkte jeg skulle kjøpe en hylle på biltema og montere bak her, for så å legge alle kabler og slikt der slik at de ikke syntes. Tror dere det blir bra?

post-139035-1218321007_thumb.jpg

Film og spill :)

post-139035-1218321018_thumb.jpg

Mer film og spill.

post-139035-1218321039_thumb.jpg

Her sitter jeg når jeg ser på film og spiller, selvom jeg som oftest ender opp på stolen foran PC uansett :p. Må skaffe meg en digg stol da.

post-139035-1218321032_thumb.jpg

Her sover jeg nattesøvnen min :love: stor og god

post-139035-1218321024_thumb.jpg

Vannkjøling ftw.

Så hva syntes dere? Er ganske fornøyd selv, og med et bedre tastutur og mus blir det enda bedre. Gleder meg til at 30'' kommer ned på et fornuftig prisnivå, da skal en slik en handles.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Ganske pent rom nypis ;) ryddig og fint.

Jeg har selv noen planer om å pusse opp rommet mitt nå, siden det pent sagt ikke ser så pent ut at det gjør noe :p

Legger med noen bilder av planer for rommet i SketchUP, og et bilde av rommet omtrent slik det er nå (utenom at jeg ikke lenger har TV-en og høytalerene til PC-en)

Rommet omtrent slik det er nå:

27042008366.jpg

Rommet slik jeg vil ha det:

rommetmitt1.png

rommetmitt2.png

Diverse ting som vindu, dør, stol, PC, TV og Xbox er funnet på SketchUP sin nedlastningsside, resten har jeg laget selv

Endret av Kong _Kake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...