Mortis360 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 IKEA det også ja, Malm heter denne også. Levende lys er fint uansett om man har besøk av jenter eller ikke, dog best med jentebesøk! Eneste som ikke kommer fra IKEA av møblene mine er stereobenken som er kjøpt hos Fagmøbler. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har fått kjøpt ny tv og Bærbar og klart å fått ryddet litt FØR: ETTER: Da har jeg fått vist fram min lille bule også Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Snasent Espen. Hvor mye måtte du ut med for den tven? Fornøyd? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tv'n koster 6995,- på Elkjøp, det er ikke full hd, men syns det er utrolig bra bilder uansett jeg. Hvertfal mye bedre en den gamle tvn Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vuderer den samme hylla/tv-benken, synes du tv'n står for høyt? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nei egentlig ikke, jeg syns det er akkurat passe høyde jeg Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har tenkt lenge på å gjere noko med bula mi. Og når den nye datan kjem eingong så må eg ihvertfall gjere noko. Så eg tenkte på eit hjørnebord og har laga til ein illustrasjon av det og bilde av korleis det er no. Kva trur de? Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Heisann. Jeg kommer nå med en update på rommet mitt! Før Etter: Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Nok pcer ihvertfall. En ny pc siden sist gang som er forskjellen bare? Så forøvrig ikke så værst ut. Hva med veggen som projektoren lyser på? Bare et lerret? Endret 7. august 2008 av Scotty Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nok pcer ihvertfall. En ny pc siden sist gang som er forskjellen bare? Så forøvrig ikke så værst ut. Hva med veggen som projektoren lyser på? Bare et lerret? Nytt tastatur og nu dvd spiller osv. Mange detaljer Lenke til kommentar
pi. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mamama: Jeg likte dvd-hylla di! Hvor er den fra? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 hva må en nerdebule inneholde for å bli posta her uten å bli slakta? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er vel ingen krav om hva et rom skal inneholde, så lenge det møter någen lunde tilfreds for øyet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Må nesten skape litt forventninger: Jeg har nå pusset opp rommet mitt, og skal snart komme med bilder. La meg si det slikt: det er veldig, veldig annerledes i forhold til hvordan det var før. Bare gled dere! Og, denne gangen skal bildene være mindre, riktig vei og raskere. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Håper også at måten du kommer til å poste på vil være annerledes også, den du linker til tidligere var rett og slett slitsom å bla igjennom. Ta færre bilder, gjør dem om til 700-1000x i bredden og post med IMG -tag. Har selv forandret litt på rommet, samt fått litt mer utstyr, så poster sannsynligvis noen bilder i morgen. Eldre bilder av rommet finnes under Chillout i signaturen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Min tur å poste nå Her sitter jeg og nerder på PCen og på Xboxen. Tastaturet bruker jeg til Xboxen fordi jeg ikke likte det, og skriver heller på den bærbare. Mus har jeg heller ikke. Må skaffe meg en da! Tenker på å skaffe meg en MX518 eller G5. Det er greie muser det, eller hur? Xbxoen står bak skjermen grunnet plasmangel. Den er heller ikke så fin at jeg trenger å vise den frem Tenkte jeg skulle kjøpe en hylle på biltema og montere bak her, for så å legge alle kabler og slikt der slik at de ikke syntes. Tror dere det blir bra? Film og spill Mer film og spill. Her sitter jeg når jeg ser på film og spiller, selvom jeg som oftest ender opp på stolen foran PC uansett . Må skaffe meg en digg stol da. Her sover jeg nattesøvnen min stor og god Vannkjøling ftw. Så hva syntes dere? Er ganske fornøyd selv, og med et bedre tastutur og mus blir det enda bedre. Gleder meg til at 30'' kommer ned på et fornuftig prisnivå, da skal en slik en handles. Endret 9. august 2008 av nypis Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kjempepent! Digg sofa, og akvarium er hyggelig. Det vil jeg også ha ... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Ganske pent rom nypis ryddig og fint. Jeg har selv noen planer om å pusse opp rommet mitt nå, siden det pent sagt ikke ser så pent ut at det gjør noe Legger med noen bilder av planer for rommet i SketchUP, og et bilde av rommet omtrent slik det er nå (utenom at jeg ikke lenger har TV-en og høytalerene til PC-en) Rommet omtrent slik det er nå: Rommet slik jeg vil ha det: Diverse ting som vindu, dør, stol, PC, TV og Xbox er funnet på SketchUP sin nedlastningsside, resten har jeg laget selv Endret 10. august 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 nypis, misunnger deg for akvariumet! Drømmen er å ha det selv.. gir utrolig god stemning. Kong _Kake, fin sketchup tegning. Blir artig å se resultatet etterhvert også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå