Random Hero Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ser ut som MBL 101 høytalere, MBL 6010 pre amp og MBL 9007 monoblokker... Spiller vel som en drøm det der Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Nytt kamera betyr nye bilder, har også fått meg nytt kabinett, ett Lian Li PC-A17B! Senga mi, veldig god å sove i! Nattbordet, står en Argon DAB2, sammen med to telys og mobilen. TVen og stereoanlegget, gir mye glede og sparker godt ifra seg! Selve "sjefskroken" min, panelet skal byttes ut med tapet etterhvert og muligens en ny skrivebordsplate. Her står også mitt nye lekre Lian Li PC-A17B, og en ny SteelSeries 40x45cm musematte! (PS! Jenter faller for telys og slikt !) Kommenter gjerne! ~ Mortis360 EDIT: Fine buler dere over har, likte stereoanlegget ditt 730d! Endret 28. juli 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mr. Perfekt romm Det så LITT for perfekt ut... heh Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mr. Perfekt romm Det så LITT for perfekt ut... heh Mr. Perfekt Rom stemmer vel ikke Prøver mitt beste å holde det ryddig, har blitt flink til å sette ting tilbake etter jeg har brukt det! Utrolig behagelig rom! Takker, har det ganske bra her inne, eneste jeg mangler nå er en skikkelig god ny stol, den gamle jeg har nå er 15 år gammel i ett stygt rosa trekk, dog den er god å sitte i. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 det så jækli behagelig ut det romme der! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Måtte bare ha kjøleskapet fra Microplex jeg og ;D Stella Artois Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Kjøpt meg et par nye Dali Concept 1 høytallere, så her er en liten oppdatering: Amp: Corda Audio CL200 Høytallere: Dali Concept 1 Kabel: QED Original http://minhifi.no/Eirik_FS EDIT: Lagt ut video på YouTube Endret 30. juli 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Er ganske sikker på at de kan spille bra når du har spillt dem inn Blir sikkert digg å spille CoD med god lyd Endret 1. august 2008 av Kenny_vest Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Den siteringen der var litt over unødvendig. EDIT: ser der ja! Endret 1. august 2008 av SLi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kjører du digitalt ut fra PC-en? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Telys gir kanskje jenter, men fram til du får skvisa de inn på rommet forventer jeg at du gir meg dry gin og leser britisk poetri for meg. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er ganske sikker på at de kan spille bra når du har spillt dem inn Blir sikkert digg å spille CoD med god lyd Yeah Kjører du digitalt ut fra PC-en? Minijack til phono kabel mellom pc og forsterker, yeah. Telys gir kanskje jenter, men fram til du får skvisa de inn på rommet forventer jeg at du gir meg dry gin og leser britisk poetri for meg. Haha, telys er pent da Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 HER ER BULA MI! MERK: TVn min er liten nå(26" samsung) men om ikke så lenge byttes den ut med en 40" Samsung,jeg kan gi dere en oppdatering når den tid kommer hvis noen har lysst Digg seng å ligge i,har hatt den i 2 uker nå Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fått deg ny tv-benk og seng ja Blir chill med 40'' TV da! Du får skaffe deg en forsterker også, så du kan bruke høyttalerene dine når du bruker TV'en osv! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Deilig rom, Mortis360! Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fått deg ny tv-benk og seng ja Blir chill med 40'' TV da! Du får skaffe deg en forsterker også, så du kan bruke høyttalerene dine når du bruker TV'en osv! Hadde ikke vært dumt det nei :!: Og ja jeg gleder meg som en liten unge til jeg får TVn min Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Kjempeflott rom, Mortis360! Eneste jeg ikke likte var fargen på veggen, synes det ble litt kaldt.. Forresten, hvilken seng har du og hvilken TV er det du har? Edit: Familien flytter i oktober, så da får jeg nytt soverom samt ei stue jeg kan innrede selv. Tenker jeg kommer til å kjøpe meg nytt TV (flatskjerm mellom 32" og 37") samt en PS3 eller Xbox360. Endret 3. august 2008 av Goodkat Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Senga er en MALM 140cm fra IKEA (link). TVen er en Toshiba Regza 32WL66Z som ble kjøpt i april i 2007, en knallgod TV. Kan annbefale Toshiba på det varmeste! Bildene gir desverre en rar farge på veggen, for i virkeligheten så er fargen noe varm, og langt ifra kald. Takker for alle kommentarer! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Må spør om en ting til, det nattbordet var også innmari pent! Har du noe navn på det? (IKEA det også?) Ps: Lys er bare koselig. Spiller ingen rolle om det er jenter eller ikke der (selvsagt bedre med enn uten), men det gir en følelse av varmhet! Endret 3. august 2008 av Goodkat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå