Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite liv her for tida? Jeg har endelig pussa opp det nye rommet, og som jeg lovte, kommer det bilder nå. Av ren latskap, bruker jeg facebook sin batch uploader(tar ei hel mappe) for å laste opp. Det å ta ett og ett bilde her, for så å sette de i riktig rekkefølge og alt det tullet der, gidder jeg ikke. Så det er mulig at det ikke er like greit for alle å se bildene(hvis de ikke har facebook).

 

Jeg vil forøvrig skrive noen kommentarer og prøve å sette bildene i nogenlunde logisk rekkefølge.

 

Beklageligvis er ikke kvaliteten den beste, men det er fordi jeg tar bilder med LG KU990-telefonen og fordi jeg rett og slett er dårlig til å ta bilder. Hvis det er noe dere lurer på eller vil ha closeup av, så si i fra, så tar jeg de bildene også :)

 

Her er bildene med kommentarer: http://www.facebook.com/album.php?aid=6371...mp;id=663091118

 

NB. veit ikke om noen husker det, men det er bilder av det tidligere rommet mitt her også. Tror det er noen på denne siden eller forrige siden:)

 

Rommet vi pussa opp hadde stygge horisontale paneler oppover halve veggen og slik vegg som på bildet under, men bare blå, på toppen. I tillegg var taket nesten gult og gulvet hadde et digert ekkelt teppe over hele seg. For de som ikke ser det, så består "tapeten" av masse tråder vertikalt. Utrolig stygt og utdatert.

 

Håper jeg har gitt dere litt god lesing og noen fine bilder. Er ihvertfall veldig fornøyd med arbeidet vårt selv, men hadde vært koselig å høre hva dere mener :)

post-108681-1216753025_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Haha, den heter omkobler og kjøpes på clas.

 

Den fungerer ved at man har noe som bruker vanlig USB-plugg som man vil dele mellom to pc-er. Så kobler man to slike kabeler som er vanlig usb->mini usb i de to dataene, og så trykker man på knappen når man vil skifte pc. Det tar omtrent 10 sek å bytte pc.

 

I mens blinker lysene og lyser "fast" når de er sammenkobla. Personlig, vurderer jeg om den egentlig var verdt 200, men kjøpt er kjøpt, og hvis man kun har plass til et tastatur på to dataer, er det en god løsning.

 

Men back on topic. Hva synes dere om rommet da?

Lenke til kommentar

Her bilde av stua og tv/pc delen. "stua en venstre siden av pc delen om tenker bilder på siden være andre"

 

Pc/tv bilde er noen uker gamlte.Har nå pc nr 2 og pc nr1 som lian li kabnet står undre pc bordet som er ftp/server htpc osv.

 

det sånt kjøkken/stue/kontor stue dette

lite leilighet 45kvm kunne [først leilighet min]

post-12424-1216851325_thumb.jpg

post-12424-1216851783_thumb.jpg

Endret av smy
Lenke til kommentar

 

Nice!

Tør jeg spørre hva slags høyttalere det er du har? Så ganske spesielle ut :)

Jeg vil også vite. Så mer ut som en gammelsags hagelampe :p

 

Hehe syns dem er ganske så elegante jeg. Har dem på landstedet. Det er visstnok noe av det ypperste man kan få.

 

Jeg har ikke peiling hva slags stereo det er. Har en hi-fi bror som plukket det ut. Men må bare si at de to tingene som står på siden av forsterkeren veier 90kg! Og jeg fikk beskjed om at en ripe kan gjøre dem uselgbare. Passer flott for meg med små unger som herjer rundt....

Endret av 730d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...